عصر خودرو

معاون مالی و تدارکاتی همراه اول در پاسخ به «عصر بازار» مطرح کرد ؛

تشکیل کمیته مرکزی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی

عصر بازار- سید عباس نور بخش معاون مالی و تدارکاتی همراه اول در نشست خبری شرکت بورس به مناسبت سومین سالروز عرضه سهام این شرکت در بورس اوراق بهادار تهران حضور یافت.

تشکیل کمیته مرکزی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، سید عباس نور بخش در پاسخ به سوالی مبنی بر این که شرکت ارتباطات سیار ایران در راستای اقتصاد مقاومتی چه اقداماتی را از ابتدای سال تا کنون انجام داده است، گفت: یک گروه به صورت سازمان یافته هر دو هفته یک بار به منظور تطبیق فعالیت های شرکت با اهداف اقتصاد مقاومتی تشکیل شده و تشکیل جلسه می دهند. 
    وی خاطرنشان کرد: کمیته مرکزی در سطح مخابرات ایران با توجه به اهداف مشخص شده، برنامه را برای شرکت هایی که، شرکت مخابرات سهامدار آن ها است پیش می برد.
    سید عباس نور بخش بیان کرد: گزارش اقدامات این شرکت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و نتایج جلسات در آینده منتشر خواهد شد.
    معاون مالی و تدارکاتی همراه اول در خصوص برنامه و طرح های توسعه ای این شرکت نیز عنوان کرد:  در حال حاضر تکمیل نصب فاز 7، تجهیزات 4G  از  برنامه و طرح های توسعه ای شرکت ارتباطات سیار ایران است.
    وی افزود: این اقدامات در راستای افزایش چشم گیر در سرعت و پهنای باند خواهد بود.
    سید عباس نور بخش عنوان کرد: بازدهی سهام همراه اول را از ابتدای ورود به بازار سرمایه  معادل 207 درصد بوده است و به طور میانگین سالانه بازدهی 35 درصدی را این شرکت به ثبت رسانده است.
    معاون مالی و تدارکاتی همراه اول   ابراز داشت: در سال اول عرضه سهام در بازار سرمایه حدود 250 تومان سود در نظر گرفته شد و در سال گذشته این رقم  به 620 تومان رسید. این در حالی است که پیش بینی بودجه که به بورس ارایه شده، 715 تومان برای سال 95 خواهد بود.
    وی با اشاره بر شفافیت اطلاع رسانی نیز اذعان داشت: خوشحالیم که در ابتدای ورود به بازار سرمایه رتبه شفافیت و اطلاع رسانی را با رتبه 133 شروع کرده و به رتبه 12 ارتقا پیدا کردیم. این در حالی است که پیش بینی می شود در سال 95 جزو 5 شرکت اول بورس تهران از این منظر باشیم. از سویی، اطلاع رسانی دقیق شرکت به سهامداران کمک می کند تا به صورت آگاهانه اقدام به خرید سهام کنند.

    برچسب ها