عصر خودرو

با تغییر دو پست مدیریتی در سرمایه‌گذاری فرهنگیان;

ترکیب اعضای هیات مدیره ایران ارقام تغییر کرد

عصر بازار- بر اساس اطلاعات دریافتی از بورس تهران، پس از تغییرات مدیریتی سرمایه‌گذاری فرهنگیان در خرداد ماه امسال، ترکیب هیات مدیره ایران ارقام نیز دستخوش تغییر شده است.

ترکیب اعضای هیات مدیره ایران ارقام تغییر کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، بر اساس اطلاعات دریافتی از کدال، پس از انتخاب امیر احمد غفاری به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری فرهنگیان و خداحافظی حمید افتخاری از مدیریت معاملات سرمایه گذاری فرهنگیان، ترکیب اعضای جدید ایران ارقام  نیز تغییر کرده است.

    بر اساس این گزارش، امیر حسین فتاحی مدیر عامل سابق شرکت فن آوا کارت به عنوان مدیر عامل و نایب رییس جدید هیات مدیره ایران ارقام به نمایندگی از شرکت سرمایه‌گذاری سامان فرهنگیان در این ترکیب نشسته است.

    پیش از این جواد میرزا زاده سرپرست سابق سرمایه گذاری فرهنگیان در این ترکیب حضور داشت.

    در عین حال امیر احمد غفاری نیز به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان به جای حسن غلامی مدیر مالی و اداری سابق این شرکت، عضو هیات مدیره جدید ایران ارقام شده است.

    شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان متعلق به صندوق ذخیره فرهنگیان است که شرکت های ایران ارقام، ماشین سازی اراک ، بازرسی مهندسی و صنعتی ایران ،بازرسی مهندسی ایران و کارگزرای اردیبهشت ایرانیان از جمله شرکت های تابعه آن به حساب می آیند.

    در ترکیب جدید اعضای هیات مدیره ایران ارقام نماینده مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز تغییر کرده و ابراهیم نادری به جای محمد علی یزدان جو نشسته است.

    هیات مدیره ایران ارقام شامل سرمایه گذاری فرهنگیان،سرمایه گذاری سامان فرهنگیان، سرمایه گذاری سرمایه گستر سهند، سرمایه گذاری تدبیر فرهنگیان و مجتمع اقتصادی کمیته امداد می‌شوند.

    نحوه اطلاع رسانی و افشای اطلاعات نهانی همواره به عنوان انتقاد از سوی معامله گران بازار به مدیریت سهام از سوی این شرکت سرمایه گذاری عنوان شده است.

    برچسب ها