عصر خودرو

تهرانفر انصراف داد

صندوق توسعه ملی تکمیل نشد

عصر بازار- در حالی سرانجام بعد از۵۰ روز از برکناری اعضای هیات عامل صندوق توسعه ملی حکم اعضای جدید از سوی رئیس جمهوری صادر شده که باز هم جای یک نفر خالی مانده است. حمید تهرانفر از هیات عامل صندوق توسعه ملی انصراف داد.

صندوق توسعه ملی تکمیل نشد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از ایسنا، بعد از حواشی فیش‌های حقوقی پیرامون صندوق توسعه ملی که اعضای هیات عامل مجبور به استعفای دسته جمعی شدند، حدود یک ماه بعد بود که احمد دوست‌حسینی از سوی هیات امنای صندوق به عنوان رئیس هیات عامل جایگزین صفدرحسینی شد و در ادامه گزینه‌های اعضا نیز مطرح و در هفته اخیر حکم آنها از سوی رئیس جمهور به عنوان رییس هیات امنای صندوق صادر شد.
    در  حالی اعضای هیات عامل باید چهار نفر بوده و به همراه رئیس، گروه پنج نفره‌ای را تشکیل می‌دهند که در حکم روحانی سه نفر از اعضای هیات عامل یعنی علیرضا صالح، حمیدرضا تیموری و علیرضا ساعدی‌ سارخانلو به عنوان اعضای جدید هیات عامل تعیین شده‌اند. قبلا در کنار این سه عضو نام حمید تهرانفر – معاون سابق نظارت بانک مرکزی – نیز وجود داشت که اکنون در این بین دیده نمی‌شود.
    پیگیری‌ها حاکی از آن است که تهرانفر از هیات عامل صندوق توسعه ملی انصراف داده و بعد از بررسی‌های انجام شده رئیس جمهوری با این انصراف موافقت کرده است.
    این در حالی است که اخیرا در رسانه‌ها بحث‌های دیگری در رابطه با انصراف تهرانفر مطرح شده بود به گونه‌ای که عنوان می‌شد به دلیل وجود مسائلی در مدرک تحصیلی وی حضور او در هیات عامل صندوق توسعه ملی با مشکل قانونی مواجه  است.   اما بررسی‌ها از منابع مطلع نشان داد که اینگونه نبوده و وی از این سمت انصراف داده است.

    برچسب ها