عصر خودرو

وزارت نفت:

تغییر سیاسی مدیران نفتی برای انتخابات ۹۶ صحت ندارد

عصر بازار- روابط عمومی وزارت نفت هر گونه انتصابات و تغییرات مدیریتی در این وزارتخانه برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ را رد کرد.

تغییر سیاسی مدیران نفتی برای انتخابات ۹۶ صحت ندارد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، اداره کل روابط عمومی وزارت نفت با ارسال توضیحاتی اعلام کرد: پیرو انتشار مطلب آن خبرگزاری با موضوع «زلزله 12 ریشتری در وزارت نفت/ تغییر آرایش مدیران برای انتخابات 96» به استحضار می‌رساند که به طور کلی موضوع تغییر مدیریت در سطوح مختلف سازمانی در هر دستگاه اجرایی، امری متعارف و معمول به شمار می‌رود.

    در واقع تعالی و کارآمدی هر سازمان و نهادی در گرو پویایی ارکان مدیریتی آن در تطابق با الزامات و نیازهای روز است.

    در حال حاضر صنعت نفت در شرایط حساس پس از رفع تحریم‌ها، وظیفه سترگ پیشرانی رونق و گشایش اقتصادی را برعهده دارد. بنابراین به لحاظ ضرورت‌های عملیاتی و فنی و همچنین ماموریت‌های محوله به بخش‌های مختلف وزارت نفت (اعم از پایین‌دستی و بالادستی) تغییرات موردنظر سازمانی در سطح‌هاسی مختلف مدیریتی صنعت نفت اعمال گردیده است.

    بر این اساس انتصاب این تغییرات به آنچه که «رنگ و بوی ساسی و انتخاباتی» معرفی شده، اساسا غیرمنطقی و به دور از واقعیت است.

    انتظار می‌رود انتخاب تیترها و محتواهای منتشره، ملازم با رعایت الزامات حرفه‌ای باشد و ذکر مواردی چون «زلزله 12 ریشتری» بیش از آنکه واجد مصادیق حرفه‌ای و اطلاع‌رسانی باشد عمدتا ناظر بر جریان‌سازی خبری و رسانه‌ای با رنگ و بوی سیاسی است که دستاوردی جز تشویش اذهان عمومی ندارد.

    تاکتیک‌های خبری این گزارش به طور مشخص دارای سوگیری‌های متعددی است و از «پیشگویی‌های مغرضانه» رنج می‌برد که از این حیث اعتبار و صحت و قابلیت اتکاء گزارش فوق را به شدت مخدوش ساخته است.

    از خبرگزاری معتبری چون خبرگزاری مهر انتظار می‌رود که در فعالیت حساس و پراهمیت رسانه‌ای خود، از جهت‌گیری‌های آشکار و یا دور از واقعیت برحذر بوده و در انتشار گزارش‌ها، اخبار و تحلیل‌ها منافع ملی و مصالح ملت و کشور و همچنین اصول اخلاقی و حرفه‌ای را در نظر بگیرد.

     

    برچسب ها