عصر خودرو

اسامی برندگان مسابقه عکاسی بانک صادرات ایران اعلام شد

عصر بازار- اسامی برندگان فصل بهار مسابقه عکاسی از خدمات و محصولات بانک صادرات ایران که از طریق وب سایت این بانک با هدف ترویج فرهنگ بانکداری نوین برگزار گردید، اعلام شد.

اسامی برندگان مسابقه عکاسی بانک صادرات ایران اعلام شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، این بانک  به منظور گسترش فرهنگ بانکداری نوین و آموزش مفاهیم بانکی در جامعه، علاوه بر استفاده از شیوه های و ابزارهای تبلیغاتی و ارتباطی نظیر: تیزرهای تلویزیونی، درج اخبار و اطلاعیه ها در رسانه ها، توزیع پوستر، بروشور در بین هموطنان، مسابقاتی را از طریق سایت بانک به صورت فصلی برگزار می نماید.

      بر اساس این گزارش هموطنان در سراسر کشور می توانستند عکس های که در بر دارنده یکی از شاخص های بانک صادرات ایران (نظیر: عکس با تابلوی شعب، ساختمان های بانک، در حال انجام خدمات بانک از طریق ابزارهای بانک صادرات ایران و ... ) را از طریق سایت ارسال و به قید قرعه از جوایز ارزنده برخوردار گردند که با انجام قرعه کشی 10 اثر انتخاب و اسامی برندگان(ارسال کنندگان) بر روی سایت بانک متبوع به نشانی :www.bsi.ir درج گردیده است.
    شایان ذکر است هموطنان به منظور شرکت در مسابقه جدید این بانک به وب سایت یاد شده مراجعه و با پاسخ به سوال مربوطه (جای چه خدمت و یا محصولی در بانک صادرات ایران خالی است؟) در مسابقه مزبور شرکت نمایند.

    برچسب ها