عصر خودرو

درنخستین همایش بزرگداشت چهره‌های ماندگار پزشکی ایران صورت گرفت؛

اعطای سهام بانک شهر به ۱۵چهره ماندگار پزشکی

عصر بازار: بانک شهر در نخستین همایش بزرگداشت چهره‌های ماندگار پزشکی ایران، سهام خود را به برترین‌های این همایش اعطا کرد.

اعطای سهام بانک شهر به ۱۵چهره ماندگار پزشکی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، همزمان با سالروز ولادت ابن سینا و روز پزشک، در نخستین همایش بزرگداشت چهره‌های ماندگار پزشکی ایران که در برج میلاد برگزار شد، بانک شهر در راستای فعالیت‌های خود با محوریت مسئولیت اجتماعی و همچنین اجرای طرح حمایت از فعالان اقتصادی با کارشناسان حوزه‌های بازاریابی، اعتبارات، سلامت و روابط‌عمومی به عنوان حامی مالی این رویداد حضور یافت.

    در مراسم اختتامیه این همایش، مدیرعامل بانک شهر خطاب به جامعه پزشکان اظهار کرد: زمانی‌که نام خدا را بر لب و بر دل می‌رانید و با اتصال و اتکاء به شفای حقیقی، دردمندی را شفا می‌دهید یا در نجات جان بیماری سهیم می‌شوید بارانی از برکت و خشنودی الهی از کائنات بر زمین جاری می‌شود که این خشنودی الهی را با هیچ پاداش مادی نمی‌توان مقایسه کرد.
    وی ضمن تبریک به مناسبت روز پزشک افزود: توفیق خدمتگزاری به مردم یکی از بهترین هدایای الهی است و تلاش برای تأمین سلامت به عنوان بزرگترین موهبت الهی پاداشی عظیم دارد و ذخیره‌ای است غنی برای آخرت که نصیب بندگان صالح و خداجوی می‌شود.
    پورزرندی در ادامه با تاکید بر محوریت فعالیت‌های بانک شهر در حوزه مسئولیت اجتماعی، تصریح کرد: در این راستا حمایت از زنان سرپرست خانوار در ابعاد تامین معیشت این گروه از جامعه با توجه به الزامات کارآفرینی، مساعدت در تامین هزینه‌های کودکان سرطانی، توجه به گروه‌های هدف از اقشار مختلف جامعه از نونهالی- با طرح غنچه‌های شهر - تا هنرمندان، ورزشکاران و پزشکان و ...، حرکت بانک شهر به سوی بانک حامی و دوستدار محیط زیست، همسویی با کم‌توانان و ناتوانان جسمی و حرکتی در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و حتی بانکداری سنتی از جمله اقداماتی است که در این حوزه صورت گرفته است.
    مدیرعامل بانک شهر خاطرنشان کرد: این بانک علاقه‌مند است تا با تعامل دوسویه، حرکتی داشته باشد تا این موسسه اقتصادی نه تنها همواره افتخار تامین سرمایه پروژه‌های عظیم بهداشتی و درمانی کشور همچون بیمارستان و مرکز تحقیقات علوم مغز و اعصاب ایران که توسط پرفسور سمیعی دانشمند برجسته ایرانی در منطقه‌22 شهرداری تهران راه‌اندازی شد را داشته باشد، بلکه قادر باشد دین خود را به جامعه پزشکی کشور در حوزه‌های مختلف ایفا کند.
    وی با اشاره به طرح فعالان اقتصادی و خدمات قابل ارائه این حوزه به جامعه پزشکان اظهار کرد: اعطای تسهیلات به گروه‌های مختلف جامعه پزشکی مشتمل بر پزشکان، پیراپزشکان، دندانپزشکان، داروسازان و سایر گروه‌های پزشکی جهت خرید تجهیزات و مطب و محل کار و همچنین اعطای تسهیلات برای احداث درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها به گروه‌های پزشکی، از جمله خدمات قابل ارائه در این طرح است.
    بر این اساس، در این همایش که به همت سازمان نظام پزشکی و با حضور دکتر هاشمی وزیر بهداشت، ربیعی وزیر رفاه، دکتر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و دکتر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، بانک شهر با اعطای سهام به 15چهره ماندگار پزشکی، بار دیگر حمایت خود را از جامعه متخصصان کشور به ویژه پزشکان اعلام کرد.

    برچسب ها