عصر خودرو

پرطرفدارترین محصولات آلمانی در بازارهای ایران

از ابتدای امسال تاکنون چقدر از آلمان واردات داشتیم؟

عصر بازار- محصولات از آهن یا فولاد، گندم، انواعی از ماشین آلات، جو، مولد گازی، دارو و همچنین آنتی سرم‌ها، مشتقات خونی و محصولات مصونیت‌بخش اقلام عمده وارداتی ایران از آلمان در ماه‌های آغازین سال جاری هستند.

از ابتدای امسال تاکنون چقدر از آلمان واردات داشتیم؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصادنیوز، ایران از ابتدای سال جاری تا 19 مردادماه معادل 831 میلیون و 471 هزار دلار کالا از آلمان وارد کرده است. تنها در روز 19 مردادماه نیز واردات ایران از آلمان به مبلغی معادل 19 میلیون و352 هزار دلار می‌رسد.

    اقلام عمده وارداتی ایران از آلمان در سه ماهه آغازین سال جاری نیز عبارتند از: «محصولات از آهن یا فولاد غیرممزوج تخت و گرم نوردشده به شکل غیرطومار»، «انواعی از گندم به صورت دانه به‌جز گندم دامی»، «ماشین آلات و دستگاه‌ها برای مایع کردن هوا یا سایر گازها»، «جو به استثنای بذر»، «ماشین آلات و دستگاه‌ها برای آماده کردن یا تغییر شکل دادن توتون و تنباکو»، «ماشین‌های بافندگی تاروپودباف برای پارچه‌بافی»، «مولد گازی تولید همزمان برق و گرما دارای موتور پیستونی جرقه‌ای - احتراقی»، «آنتی سرم‌ها دیگر مشتقات خونی و محصولات مصونیت‌بخش حتی اگر تغییر یافته یا از طریق فرآیندهای بیوتکنولوژیک به دست آمده باشند»، «مکمل‌های دارویی برای خرده‌فروشی که تولید داخلی مشابه ندارند» و «داروهایی که تولید داخلی ندارند».

    برچسب ها