عصر خودرو

ترکان:

واردات ۴۰۰ میلیون دلاری کالا توسط مسافران

عصر بازار- دبیرشورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی موضوع ثبت چند شرکت با یک شماره در مناطق آزاد را تکذیب کرد، در عین حال گفت: شرکت های بخش خصوصی دفاتری را تجهیز کرده و در این دفاتر به شرکت های تازه تاسیس در ابتدای کار یک میز اجاره می دهند.

واردات ۴۰۰ میلیون دلاری کالا توسط مسافران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از خانه ملت، اکبر ترکان در خصوص جولان شرکت های زیرزمینی در مناطق آزاد گفت: این موضوع که چند شرکت در مناطق آزاد با یک شماره ثبت شود؛امکان ندارد. ثبت شرکت در مناطق آزاد به سازمان ثبت شرکت ها در  مرکز متصل است و ثبت هر شرکتی در مناطق آزاد در سازمان ثبت انجام می شود.

    وی افزود: اما یک موضوع که درمناطق آزاد رخ می دهد این است که شرکت های بخش خصوصی دفاتری را تجهیز کرده و در این دفاتر به شرکت های تازه تاسیس در ابتدای کار یک میز اجاره می دهند و این میز تا زمانی که شرکت دفتر جدیدی برای خود بگیرد، آدرس اولیه می شود.
    دبیرشورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با تکذیب واردات بیش از نیاز به مناطق آزاد، ادامه داد: واردات کالا همراه با مسافر در مناطق آزاد 400 میلیون دلار است که مقایسه این رقم با واردات کشور و یا قاچاق نشان دهنده کذب بودن اخبار و هوچی گری رسانه ای است .

    برچسب ها