عصر خودرو

از ابتدای امسال تاکنون محقق شد؛

بهره برداری از ٢١ طرح عمرانی در مناطق نفت خیز کشور

عصر بازار- مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد: ٢١ طرح عمرانی از ابتدای امسال تاکنون برای اجرای فعالیت های مسئولیت اجتماعی وزارت نفت در مناطق نفتخیز جنوب کشور به بهره برداری رسید.

بهره برداری از ٢١ طرح عمرانی در مناطق نفت خیز کشور
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از ایرنا، «محسن امیریان» با اشاره به این که امسال طرح های عمرانی اولویت دار وزارت نفت درقالب برنامه های ملی اقتصاد مقاومتی درمناطق نفتخیز جنوب و جنوب غربی کشور درحال اجراست، افزود: تاکنون ٢١ پروژه بزرگ عمرانی با تامین اعتبار بیش از ٢٤٢ میلیارد ریال به بهره برداری رسید است.

    وی گفت: درصددیم با اجرای طرح های مطالعاتی و برنامه ریزی های انجام شده، ظرفیت اجرای پروژه های عمرانی در مناطق نفت خیز را تا 70هزار میلیارد ریال در همه بخش ها از جمله خدماتی، فرهنگی، راه وشهرسازی، محیط زیست و بهداشت و درمان افزایش دهیم.
    مدیر نظارت بر طرحهای عمرانی مناطق نفت خیز شرکت ملی نفت ایران تصریح کرد: در ماه های منتهی به مرداد ماه امسال ٢١ طرح عمرانی به منظور اجرای فعالیت های مسئولیت اجتماعی وزارت نفت در 10 استان کشور از جمله ایلام، بوشهر، خوزستان، فارس، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد، قم، کردستان، خراسان رضوی و اصفهان به بهره برداری رسید.
    امیریان با بیان این که این تعداد طرح های عمرانی با پیشرفت فیزیکی 100 درصدی تکمیل و برای بهره برداری به مجریان طرح واگذار شده است، بیان داشت: این طرح ها در قالب مصوبه های سفر مقام معظم رهبری، مصوبه های دولت، درخواست نمایندگان مجلس حوزه های انتخابیه و ابلاغیه وزارت نفت انجام شده است.
    این مقام مسئول از مهمترین طرح های عمرانی تکمیل شده در این بازه زمانی را کمک به ساخت ساختمان دانشکده انرژی دانشگاه صنعتی کرمانشاه، اصلاح و تعریض جاده نفت و گاز سراجه، ساخت سالن ورزشی لامرد، رفع مشکلات معابر و تردد جاده ای شهرستان اندیمشک، ساخت خانه بهداشت و درمان شهر بادوله و نوسازی بیمارستان کنگان برشمرد.
    وی یادآور شد: در این مدت 10 طرح عمرانی عام المنفعه در استان های خوزستان و کرمانشاه با بیشترین فراوانی با اعتباری به مبلغ ٩٤ میلیارد ریال اجرا و تکمیل شده است.
    مدیر نظارت بر طرحهای عمرانی مناطق نفت خیز کشور، توسعه زیرساخت های عمرانی ایران را بستر مهم و مناسبی به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد و اظهار کرد: بنا داریم با مدیریت منابع در برنامه توسعه ششم کشور و حرکت در مسیر چشم انداز 1404 به توسعه پایدار و حفظ امنیت در همه بخش های مختلف کشور برسیم.

    برچسب ها