عصر خودرو

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش اعلام کرد;

تولید ۳۰۰ قلم کالای مصرفی شرکت ملی نفتکش در ایران

عصر بازار- مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران ضمن قدردانی از اقدامات نیروی دریایی ارتش در حفاظت و پشتیبانی از ناوگان نفتکش کشور در برابر حملات دزدان دریایی گفت: در حال حاضر ۳۰۰ قلم کالای مصرفی ناوگان از تولیدات داخل تامین می‎شود.

تولید ۳۰۰ قلم کالای مصرفی شرکت ملی نفتکش در ایران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از فارس، مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران با اشاره به آغاز اجرای فعالیت های مربوط به سیاست های اقتصاد مقاومتی از سال های گذشته در این شرکت، گفت: در حال حاضر 300 قلم کالای مصرفی ناوگان از تولیدات داخل تامین می‎شود و بنا داریم این رقم را تا پایان سال به 600 قلم برسانیم.

    علی‎اکبر صفایی، مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران در دیدار با فرمانده نیروی دریایی ارتش، گفت: شرکت ملی نفتکش ایران تامین منافع ملی کشور را وظیفه خود می‎داند و تاکنون نیز تلاش کرده است، تا در راستای تحقق این امر هیچ خللی به صادرات نفت کشور وارد نشود.

    وی در ادامه به اقدامات شرکت ملی نفتکش ایران در حوزه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و با بیان اینکه اجرای اقتصاد مقاومتی در این شرکت از سال‌های گذشته اجرایی شده است، بیان کرد: در راستای استفاده از توان داخلی، خرید اقلام مصرفی مورد نیاز ناوگان این شرکت را  از داخل  اجرایی کرده‌ایم، به طوری که در حال حاضر 300 قلم کالای مصرفی ناوگان از تولیدات داخل تامین می‎شود و بنا داریم این رقم را تا پایان سال به 600 قلم برسانیم.

    عضو هیات مدیره شرکت ملی نفتکش ایران بیان کرد: علاوه بر این در راستای توانمندسازی شرکت‎های داخلی و ارتقاء توان صادراتی کشور، اقداماتی را در زمینه تولید روغن و روان کارهای دریایی در کشور آغاز کرده‎ایم که امیدواریم در آینده نزدیک به نتیجه برسد.

    وی به سیاست ایرانی کردن نیروی دریانورد شرکت ملی نفتکش ایران اشاره و تصریح کرد: جذب و به کارگیری جوانان ایرانی در ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران یکی از اولویت‎های این شرکت است؛ البته در این زمینه اقدامات بسیار خوبی انجام شده است، به طوری که تا سال 97 نیروی دریانورد ما در رده افسری، کاملا ایرانی خواهد شد.

    صفایی تصریح کرد: اقدام های دیگری نیز در حوزه اقتصاد مقاومتی با همکاری دیگر شرکت‎های کشتیرانی کشور درحال انجام است که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد به ثمر رسیدن آن باشیم.

    مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران از اقدامات نیروی دریایی ارتش در حفاظت و پشتیبانی از ناوگان نفتکش کشور در برابر حملات دزدان دریایی نیز تقدیر و تشکر کرد.

    برچسب ها