عصر خودرو

انتظار خریداران سکه هنوز به پایان نرسیده است

عصر بازار- سکه و طلا در بازار داخلی قدم های لرزانی را برای گران شدن برداشته اند که دلیل عمده ان افزایش نرخ های جهانی طلا می باشد . خریداران سکه طلا که در داخل منتظر فرصت برای ورود به بازار هستند و نیز از ریسک زیاد پرهیز می کنند هنوز هم فرصت برای خرید برای آنها مهیا نشده است و صبر بهترین گزینه آنهاست.

انتظار خریداران سکه هنوز به پایان نرسیده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» ، در حالت کلی بدلیل آشکار شدن نشانه های رونق اقتصادی در کشور ،خرید طلا رونق زیادی نخواهد داشت و احتمال هجوم سرمایه ها به این بازار نیز کمتر شده است ولی خریداران سنتی سکه  و طلای آبشده که برای پوشش ریسک و یا پس اندازهای سنتی خود از این بازار استفاده می کنند، می توانند تا حدودی جذابیت این بازار را حفظ کرده و نوسانات لازم برای سود بردن سفته بازان این بازار را فراهم نمایند. لذا ماه های اینده برای نوسانگیران از قیمت سکه و طلا ماه های پر رونقی خواهد بود و جذابیت نسبتا بالایی را برای ان خواهیم داشت خصوصا که نشانه های گرانی و نوسان دلار در مقابل ریال نیز ظاهر شده و احتمال نوسانات نسبتا مناسب در قیمت فلز زرد را افزایش خواهد داد.

    برای خریداران خانگی سکه نیز کم ریسکترین قیمت برای خرید در مقطع زمانی فعلی در ناحیه 1060000 تومان  می باشد و از ورود عجولانه به بازار باید پرهیز نمایند. که احتمالا یک رشد حدود 15% را تا آخر سال جاری برای آن می توان تصور کرد. در صورت نزول قیمت به زیر یک ملیون تومان فصل جدیدی در قیمت ها باز خواهد شد و احتمالا برای حدود یک سال آتی افزایش قیمت به بالای 1280000 تومان منتفی خواهد شد و در زیر این قیمت نوسان خواهد داشت.

    *سعید محمدی جزی،  تحلیلگر بازار

    برچسب ها