عصر خودرو

عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در گفت وگو با «عصربازار» مطرح کرد:

فعالیت شرکت مخابرات همگام با فناوری روز جهان

عصر بازار- بابک تراکمه عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در نشست خبری شرکت بورس به مناسبت هشتمین سالروز عرضه سهام این شرکت در بورس اوراق بهادار تهران حضور یافت.

فعالیت شرکت مخابرات همگام با فناوری روز جهان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، بابک تراکمه در خصوص طرح و برنامه های توسعهای این شرکت در دوران  پسابرجام در پاسخ به «عصر بازار» گفت: روند توسعه ای شرکت مخابرات ایران خوشبختانه در هیچ زمانی متوقف نشده است و برجام باعث می شود تا این شرکت بتواند روند توسعه ای خود را با هزینه کمتر و امکانات بیشتر مهیا کند.

    وی عنوان کرد: بنابراین شرکتهایی که در بخش تکنولوژی محور که سهم عمدهای از فعالیتها را تشکیل میدهند درکنار روند حرکتی شرکت که همگام با فناوری روز جهان است، میتوانند با شرکت مخابرات ایران همکاری کنند. 

    عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران افزود: اما به طور قطع پیشنهادات چنین شرکت هایی نسبت به گذشته متفاوت شده است و شرکت مخابرات از  این موضوع بسیار استقبال میکند.

    این مقام مسئول در ادامه نیز ابراز داشت: در موضوعاتی از جمله فاینانس و انتقال ارز تسهیلاتی به وجود آمده است و امیدواریم با عملیاتی شدن همه ابعاد آن شاهد رشد در روند توسعه ای شرکت باشیم. 

    بابک تراکمه با اشاره به هیئت های خارجی بیان کرد: با توجه به فضای شکل گرفته در پسابرجام هیئت های متعددی وارد کشور شدند.

    وی گفت: طرف های خارجی بیشتر به دنبال فعالیت در زمینه فاینانس و تامین تجهیزات هستند و استقبال هم در این زمینه صورت گرفت.

    عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران اذعان داشت: تاکنون تفاهمات زیادی از طریق مذاکرات با کشورهایی از جمله قزاقستان، چین، کره جنوبی حاصل شده است اما منجر به انعقاد قرارداد نشده است.

    تداوم افزایش سرمایه 

    در ادامه این نشست، کمال بیگدلی معاون مالی شرکت مخابرات ایران اظهار کرد: تعرفه ها به طور قطع در پیش بینی EPS سال 95 تاثیرگذار خواهد بود.

    وی تصریح کرد: حاشیه سود برمبنای بودجه اعلامی سال 95 در حدود 18.7 درصد است و با 15 هزارو 500 میلیارد تومان درآمد، 2 هزار و 900 میلیارد تومان سود پیش بینی شده است.

    معاون مالی شرکت مخابرات ایران افزود: اولین افزایش سرمایه از طریق حق تقدم در سال 94 صورت گرفت و سرمایه شرکت از 4 هزارو 580 میلیارد تومان به 6 هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد. 

    وی بیان کرد: سهامداران در حال استفاده از حق تقدم هستند و 28 مرداد ماه جاری مهلت آن پایان می پذیرد.

    کمال بیگدلی خاطرنشان کرد: موضوع افزایش سرمایه تداوم دارد.

    برچسب ها