عصر خودرو

مدیر کنسرسیوم تامین سرمایه ها خبر داد:

اتحاد ۹ شرکت، بانک ملی و فرابورس برای انتشار هزار میلیارد تومان اوراق جدید

عصر بازار: مدیر کنسرسیوم تامین سرمایه ها از اتحاد ۹ شرکت تامین سرمایه، بانک ملی و فرابورس برای انتشار و معاملات ثانویه ۱۰۰۰ میلیارد تومان از اسناد خزانه اسلامی در آینده ایی نزدیک خبر داد.

اتحاد ۹ شرکت، بانک ملی و فرابورس برای انتشار هزار میلیارد تومان اوراق جدید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تامین سرمایه امین، علی سنگینیان با اشاره به برنامه دولت برای پرداخت بدهی پیمانکاران از طریق انتشار اسناد خزانه اسلامی در سال جاری، اظهار داشت: با توجه به این برنامه دولت، مقرر شده در مرحله اول 1000 میلیارد تومان از اسناد خرانه اسلامی با عاملیت بانک ملی به پیمانکاران پرداخت شود.

    وی ادامه داد: برهمین اساس کنسرسیومی از 9 شرکت تامین سرمایه با محوریت دو تامین سرمایه امین و لوتوس پارسیان تشکیل شده تا با همکاری فرابورس، ساز و کارهای لازم برای کشف قیمت منصفانه و معاملات ثانویه این اوراق طراحی و تدوین شود تا ابزاری با کارآمدی بالا در بازارسرمایه راه اندازی شود.
    مدیرعامل تامین سرمایه امین با بیان اینکه بانک ملی تاکنون اطلاعات تعدادی از پیمانکاران را دریافت کرده و 250 میلیارد تومان از این اوراق را تخصیص داده، افزود: دولت برای پوشش بخش عمده ای از بدهی پیمانکاران برنامه جدی دارد و قرار است طی سال جاری 3 هزار میلیارد تومان از این محل بدهی پیمانکاران پرداخت شود.
    سنگینان درباره زمان بکاری اسناد خزانه اسلامی در فرابورس هم گفت: در این رابطه هفته پیش جلسه ای با شرکت های تامین سرمایه ها برگزار شده و انتظار می رود این اوراق جدید در آینده ای نزدیک آماده استفاده همگانی باشد و با اتحاد 9 شرکت تامین سرمایه، بانک ملی و فرابورس مرحله اول از انتشار 1000 میلیارد تومان اوراق خزانه اسلامی عملیاتی شود.

    برچسب ها