عصر خودرو

کارگروه پستی و فرکانسی بین ایران و آذربایجان تشکیل می‌شود

عصر بازار- قائم‌مقام وزیر ارتباطات در امور بین‌الملل با معاون وزیر ارتباطات و فناوری‌های نوین جمهوری آذربایجان درباره گسترش همکاری بین دو کشور گفت‌و‌گو کرد.

کارگروه پستی و فرکانسی بین ایران و آذربایجان تشکیل می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، مهدی محتشمی با معاون وزیر ارتباطات و فناوری‌های نوین جمهوری آذربایجان درباره گسترش همکاری و تنظیم تفاهم‌نامه همکاری بین دو کشور دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

    وی در این دیدار با اشاره به سطح همکاری‌های سیاسی و اقتصادی ایران و جمهور آذربایجان گفت: این حجم روابط و سطح همکاری بین دوکشور راهبردی است.

    او همچنین درباره همکاری در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بین دو کشور عنوان کرد: روابط در این حوزه نیز متناسب با سطح روابط سیاسی و اقتصادی قابلیت ارتقا مضاعف دارد.

    طرفین در زمینه‌های کاهش تعرفه‌های ارتباط بین‌الملل دو کشور، ترانزیت پهنای باند، کاهش تعرفه‌های رومینگ، همکاری‌های پستی، رفع تداخلات فرکانسی و همکاری در مجامع تخصصی بین‌المللی بحث و تبادل نظر کردند.

    معاون وزیر آذربایجان نیز در ادامه با رضایت از تعاملات به وجود آمده در این حوزه اظهار کرد: تشکیل کارگروه‌های پستی و فرکانسی و جلسات مداوم در این زمینه از ضروریت بالایی برخوردار است.

    با توجه به سفر هفته آینده رئیس جمهور کشورمان به جمهوری آذربایجان جهت شرکت در اجلاس سه گانه، اسنادی مربوط به همکاری در حوزه امنیت فضای مجازی قطعی شده است که در حضور روسای جمهور دو کشور به امضا خواهد رسید.

    برچسب ها