عصر خودرو

اجاره واحدهای ۴۰متری در شهر تهران چقدر است؟+جدول

عصر بازار- بر اساس مشاهده واحدهای ۴۰متری فروشی آگهی شده در شهر تهران در می‌یابیم که برای رهن کامل این واحدها باید از ۱۸ تا ۱۰۰ میلیون تومان پول نقد داشته باشیم.

اجاره واحدهای ۴۰متری در شهر تهران چقدر است؟+جدول
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصادنیوز، این روزها آپارتمان‌های با متراژهای پایین بسیار مورد استقبال متقاضیان قرار گرفته است و بیشتر افراد این ملک‌ها را برای سرمایه‌گذاری خریداری کرده و آنها را اجاره می‌دهند و بسیاری از افراد نیز به دنبال چنین خانه‌های کوچکی برای رهن و اجاره می‌گردند.

    واحدهای 40متری از واحدهای پرطرفدار در تهران هستند و متقاضی برایشان زیاد است، این واحدها در همه نقاط تهران موجود هستند، اما در مناطق شمالی این واحدها کمتر پیدا می‌شود.

    یکی از ارزان‌ترین واحدهای 40متری در تهران که برای رهن و اجاره گذاشته شده، مربوط به واحدی 10 سال ساخت در محله جشنواره، واقع در طبقه زیرهمکف است و با ودیعه 14 میلیون تومان و اجاره ماهانه 120 هزار تومان آگهی شده که معادل 18 میلیون تومان رهن کامل است.

    واحد 40متری دیگری که در بلوار شهرزاد دروس واقع شده با ودیعه 10 میلیون تومان و اجاره ماهانه دو میلیون و 700 هزار تومان وجود دارد که معادل رهن کامل آن 100 میلیون تومان است که از گران‌ترین واحدهای 40متری در تهران به شمار می‌آید.

    برچسب ها