عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

تعدیل های مثبت و منفی چند شرکت

عصر بازار: شپدیس پیش بینی سود هر سهم سال مالی ۹۵ را مبلغ ۱۶۶۱ ریال اعلام کرده که نسبت به سال مالی ۹۴ حدود ۶ درصد کاهش داشته است. مفروضات بودجه با دلار ۳۲۰۰ تومانی و اوره صادراتی ۲۹۰ دلار براورد شده است.

تعدیل های مثبت و منفی چند شرکت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، در شرکت پتروشیمی پردیس، افزایش فروش نسبت به سال قبل با توجه به ثابت بودن تقریبی نرخ های جهانی اوره و آمونیاک عمدتا مربوط به اضافه شدن خط تولید فاز سوم این شرکت است که طبق پیش بینی انجام شده واحد اوره آن از خرداد ماه 1395 به بهره برداری خواهد رسید.

    همچنین افزایش بهای تمام شده کالای فروش رفته نسبت به سال قبل علاوه بر افزایش بهای تمام شده محصولات فاز سوم شرکت عمدتا مربوط به افزایش نرخ های یوتیلیتی شرکت پتروشیمی مبین( طبق مصوبات شرکت ملی صنایع پتروشیمی ) و همچنین افزایش نرخهای مبادله ای نسبت به سال قبل است.

    همچنین "شپلی" برای هر سهم سال مالی 94 مبلغ 1249 ریال زیان پیش بینی کرده و طی 6 ماه 63 درصد آن پوشش داده شده است.

    "سهگمت" نیز پیش بینی سود هر سهم سال مالی 94 را کاهش داده و مبلغ 253 ریال اعلام کرده و طی 6 ماه 80 درصد آن را پوشش داده است.

    و "سشرق" پیش بینی سود هر سهم سال مالی 95 را با سرمایه جدید مبلغ 27 ریال اعلام کرده است، سال مالی 94 EPS شرکت مبلغ 4 ریال اعلام شده بود که افزایش قابل توجهی را نشان می دهد.

    برچسب ها