عصر خودرو

برای اولین بار انجام شد:

گرامیداشت دومین سالروز عرضه سهام ارتباطات سیار در بورس تهران

عصر بازار: بازگشایی معاملات امروز ۳۱ مرداد ماه بورس اوراق بهادار تهران، در قالب مراسمی نمادین و با حضور مدیران شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه) برگزار شد و زنگ آغاز معاملات به صدا در آمد.

گرامیداشت دومین سالروز عرضه سهام ارتباطات سیار در بورس تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس تهران، روز 29 مرداد ماه دومین سالروز عرضه سهام شرکت همراه اول در بورس اوراق بهادار تهران بود، به همین مناسبت در مراسمی نمادین ، اعلام آغاز معاملات با حضور دکتر حسن قالیباف اصل به مهندس صدوقی مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران سپرده شد تا با نواختن زنگ معاملات، دادوستد سهام در بورس اوراق بهادار تهران آغاز شود.

    در جلسه­ ای که با حضور مدیران شرکت ارتباطات سیار ایران و مدیران بورس تهران برگزار شد، آخرین وضعیت شرکت همراه اول در محیط کسب و کار و چالش و فرصت­های این شرکت مورد بررسی قرار گرفت. همچنین بورس تهران انتظار بازار سرمایه از شرکت را در حوزه اطلاع رسانی به موقع، شفافیت و توجه بیش از پیش به سهامداران حقیقی را مطرح کرد.

    براساس این گزارش، این مراسم نمادین که در بورس های مطرح دنیا نیز مرسوم است، در روزها و مناسبت های خاص به ناشران و اعضای بورس اجازه می دهد تا در بازگشایی بازار مشارکت داشته باشند. این مناسبت ها معمولا شامل سالروز پذیرش و عرضه سهام آن شرکت، سالروز تاسیس شرکت، روز امضای یک قرارداد مهم یا هر مناسبت که برای ناشر از اهمیت برخوردار است، می باشد.

    بنابراین گزارش بورس اوراق بهادار تهران نیز با هدف تعامل بیشتر با ناشران پذیرفته شده و یادآوری ارتباط و تعامل ناشر با بازار سرمایه اقدام به برگزاری این مراسم کرد و اولین بار با شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) اقدام به برگزاری این مراسم نمادین نمود.

    گفتنی است در پایان این مراسم لوح یادبود سالروز عرضه سهام در بورس به مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار اهدا شد.

    شایان ذکر است در حال حاضر بر اساس تقویمی که تهیه شده است در سال 1394 این مراسم توسط مدیران 50 شرکت بزرگ بورسی انجام خواهد شد.

    برچسب ها