عصر خودرو

مشاور وزیر صنعت ، معدن و تجارت:

حمایت دولت از بخش خصوصی در جهت کاهش خام فروشی

عصر بازار: برای جلوگیری از خام فروشی توسعه پتروشیمی ها حائز اهمیت است همچنین در رابطه با معادن باید تلاش شود خام فروشی تا حد ممکن کاسته شود.

حمایت دولت از بخش خصوصی در جهت کاهش خام فروشی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، سهیلا جلودار زاده در خصوص برنامه دولت در جهت کاهش خام فروشی اظهار داشت: برنامه دولت سیاست گذاری و حمایت از بخش خصوصی در جهت کاهش خام فروشی است و باید زمینه ای مناسب برای سرمایه گذاران خارجی در جهت ارائه اعتبارات و تسهیلات مناسب فراهم شود.

    وی افزود: به عنوان مثال برای جلوگیری از خام فروشی توسعه پتروشیمی ها حائز اهمیت است همچنین در رابطه با معادن باید تلاش شود خام فروشی تا حد ممکن کاسته شود.

    جلودار زاده گفت: متاسفانه شاهد آن هستیم که بسیاری از واگذاری ها در بخش معادن موفق نبوده و بسیاری از معادن به تعطیلی کشیده شده است.

    مشاور وزیر صنعت ، معدن و تجارت با بیان اینکه تعیین تعرفه خام فروشی مواد معدنی بر روند فعالیت های معدنی تاثیر گذار بوده است افزود: هر چند این موضوع تعطیلی تعدادی از معادن کوچک و خصوصی و بیکاری تعداد کثیری از فعالین این بخش به خصوص کارگران را به همراه داشته است اما در مقابل محاسنی نیز داشته که از جمله آن اکتشافات سیستماتیک و تکاپوی بیشتر معدن کاران بوده است.

    برچسب ها