عصر خودرو

مدیر کنترل تولید شرکت صنایع ملی پتروشیمی:

حل چالش‌های خصوصی سازی پتروشیمی‌ها زمانبر است

عصر بازار: بساق زاده تصریح کرد: هر سه ماه یک بار برای هماهنگی بیشتر با مدیران عامل شرکت ها جلساتی برگذار می کنیم و مذاکراتی نیز صورت گرفته و دلایل و مزیت ها را تشریح می کنیم تا تعامل با صنایع پایین دستی بیشتر شود.

حل چالش‌های خصوصی سازی پتروشیمی‌ها زمانبر است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، علی محمد بساق زاده، مدیر کنترل تولید شرکت صنایع ملی پتروشیمی در خصوص ناهماهنگی هایی که بابت خصوصی شدن شرکتهای پتروشیمی جهت عرضه برخی محصولات مورد نیاز صنایع پایین دستی ایجاد شده، گفت: خصوصی سازی نادرست ایرادی است که به شرکت صنایع ملی پتروشیمی وارد است  ضمن اینکه هر اتفاق جدیدی که رخ می‌دهد ابتدای امر با مشکلاتی مواجه است و چالش‌هایی دارد.

    وی افزود: در حال حاضر در کشوری مثل ژاپن و ترکیه اکثر شرکت ها خصوصی هستند اما داخل ایران با توجه به اینکه خصوصی سازی تازه شروع شده باید تعامل بیشتری صورت گیرد.

    بساق زاده تصریح کرد: در حال حاضر چون سهامداران متفاوتند ما هر سه ماه یک بار برای هماهنگی بیشتر با مدیران عامل شرکت ها جلساتی برگذار می کنیم و مذاکراتی نیز  صورت گرفته و دلایل و مزیت ها را تشریح می کنیم تا تعامل با صنایع پایین دستی بیشتر شود.

    وی اظهار داشت: در گذشته شرکت ملی صنایع پتروشیمی راحت تر بود و پولهایی که قبلا دست تامین اجتماعی و مردم بود وارد بورس و سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی شد لذا هماهنگی ها تا حدی دچار مشکل شد اما در هر صورت هر کاری زمانبر است و باید بهینه شود و نقاط منفی را با تعامل بیشتر کم کنیم. 

    مدیر کنترل و تولید شرکت صنایع ملی پتروشیمی خاطرنشان کرد: قیمت گذاری محصولات مورد نیاز صنایع پایین دستی نیز در بورس انجام می شود و مشکلی بابت تغییر قیمت ها وجود ندارد.

    برچسب ها