عصر خودرو

وزیر نفت دستورالعمل اجرای الزامات مدیریت ایمنی را ابلاغ کرد

عصر بازار- وزیرنفت ضوابط و دستور العمل اجرای رویه های مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ اس ای) در شرایط عمومی قراردادهای همسان و غیرهمسان صنعت نفت را ابلاغ کرد.

وزیر نفت دستورالعمل اجرای الزامات مدیریت ایمنی را ابلاغ کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، پس از وقوع حوادث و آتش سوزی های متعدد در صنعت نفت و پتروشیمی در هفته های گذشته، وزارت نفت نسبت به رعایت الزام های ایمنی در واحدهای صنعت نفت، حساسیت بیشتری را نشان می دهد.
    براین اساس، بیژن زنگنه وزیر نفت ، ضوابط و دستورالعمل های لازم به منظور ارتقای ایمنی را در این بخش به منظور اجرا، ابلاغ کرد.
    به گزارش وزارت نفت، براساس این ابلاغیه، « ضوابط و دستورالعمل اجرای الزام ها و رویه های مدیریت اچ اس یی» و « جایگزینی ماده ٢٨ آن » از معاونت مهندسی، شرکت های اصلی، فرعی و تابعه صنعت نفت خواسته شده، ضمن اختصاص منابع لازم نسبت به تدوین و بازنگری اسناد و مدارک فنی و قراردادی و رویه های اجرایی مرتبط اقدام و مفاد این شیوه نامه را به دقت اجرایی کنند.
    توسعه فعالیتهای پیمانکاران در پروژه ها و تاسیسات صنعت نفت، توجه به مسایل مربوط به اچ اس ای را ضروری ساخته و وزیر نفت بر این موضوع و توجه به مسایل اچ اس ای بیش از هر بخشی دیگر در صنعت نفت تاکید دارد.
    بر اساس این گزارش، وزیر نفت،اردیبهشت ماه پارسال بخشنامه اولویت ها و جهت گیری های فوری در زمینه بهداشت، ایمنی و محیط زیست را نیز برای اجرا ابلاغ کرد.

    برچسب ها