عصر خودرو

آغاز همایش پنجاهمین سالگرد تأسیس شرکت ملی گاز با حضور روحانی

عصر بازار- همایش پنجاهمین سالگرد تأسیس شرکت ملی گاز ایران صبح امروز - دوشنبه - با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری در پژوهشکده نفت آغاز شد.

آغاز همایش پنجاهمین سالگرد تأسیس شرکت ملی گاز با حضور روحانی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا،  معرفی توانمندی های صنعت گاز در سطح ملی و بین المللی، معرفی نقاط عطف صنعت گاز در طول پنجاه سال خدمت رسانی به مردم، تبیین جایگاه و نقش گاز در اقتصاد ملی، امنیت، بهبود محیط زیست و سبک زندگی و ایجاد یا افزایش توسعه و رفاه اجتماعی از جمله اهداف برگزاری این همایش است.
    از دیگر محورهای این همایش نقش گاز در صرفه جویی های مالی صورت گرفته به واسطه جایگزینی آن با سایر سوخت ها، آشنایی با دلایل لزوم صیانت از منابع ملی به عنوان میراث متعلق به تمامی نسل ها، آشنایی با اهمیت صرفه جویی در جهت اجرای طرح های توسعه ای و سرمایه گذاری و استفاده از ظرفیت ها و مشارکتهای بخش خصوصی در راستای برنامه های توسعه ای و افق آینده صنعت گاز در نیم قرن دوم است.
    چاپ و رونمایی از تمبر و فرش یادبود گرامیداشت پنجاه سالگی تاسیس شرکت ملی گاز و برپایی نمایشگاه عکس در محل همایش از جمله برنامه های جانبی این مراسم است.
    در همایش پنجاهمین سالگرد تأسیس شرکت ملی گاز ایران بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت، محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری، محمدحسین عادلی دبیر کل کشورهای صادرکننده گاز، شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد صنعت نفت حضور دارند.
    مجید بوجارزاده سخنگوی شرکت ملی گاز از دیگر برنامه های این همایش را برگزاری میزگرد تخصصی با عنوان «چشم انداز صنعت گاز در نیم قرن آینده »با حضور مهندس عراقی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز و اعضای هیات مدیره این شرکت برشمرد.
    وی یادآور شد: در ادامه این همایش فیلم مستند با عنوان «گاز،دیروز،امروز،فردا» با روایت داریوش فرهنگ و به تهیه کنندگی حسین طاهری به نمایش گذاشته می شود، همچنین کتاب تاریخ شفاهی گاز شامل گفت و گو با 50 نفر از مدیران سابق و حال حاضر صنعت گاز در معرض دید عموم قرار می گیرد.

    برچسب ها