عصر خودرو

یک مقام مسئول خبر داد:

شفاف سازی اطلاعات ۲۳ شرکت بنیاد مستضعفان در بورس

عصر بازار- معاون امور هماهنگی، مجامع و مالکیت سهام بنیاد مستضعفان گفت: ۲۳ شرکت بزرگ این بنیاد بورسی هستند و اطلاعات آنها در سایت بورس موجود است .

شفاف سازی اطلاعات ۲۳ شرکت بنیاد مستضعفان در بورس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، رحمت اله صادقیان افزود: اطلاعات مربوط به صورت های مالی همه شرکت ها در سایت شرکت ها به طور شفاف منعکس شده است.
    وی ادامه داد، بنیاد مستضعفان مالک 150شرکت است که براساس اصلاحیه ماده 6 قانون اصل 44 فهرست و اطلاعات مالی شرکت های زیرمجموعه را در اختیار سازمان بورس و اوراق بهادار قرار می دهد.
    این مقام بنیاد مستضعفان گفت: براساس این اطلاعات که به سازمان بورس ارایه شده، بنیاد به عنوان نخستین نهاد انقلابی از سال 1385 تاکنون سود عملکرد خود را افزایش داده و در سال 93 به 44 هزار میلیارد ریال رسیده و روند رو به رشد سود آن در طول سال ها به دلیل تغییر استراتژی سرمایه گذاری به سمت فعالیت هایی با حاشیه سود بیشتر حرکت کرده است.
    صادقیان بیان کرد: در سال های گذشته بنیاد نسبت به پرداخت مالیات عملکرد و کلیه مالیات های تکلیفی طبق قوانین و مقررات جاری کشور اقدام کرد و فاقد هرگونه بدهی مالیاتی است.
    به گفته این مقام مسئول؛ بنیاد مستضعفان و شرکت های تحت پوشش آن از زمان تاسیس تاکنون هر سال از سوی حسا برس و بازرس قانونی مورد حسابرسی قرار گرفته و صورت های مالی تلفیقی گروه و واحد اصلی حسابرسی شده هر سال به دو زبان فارسی و انگلیسی به همراه گزارش حسابرسی، یادداشت های توضیحی و صورت های مالی در سایت بنیاد قرار داده می شود.
    وی با اشاره به صورت های مالی تلفیقی گروه و واحد اصلی بنیاد مستضعفان خاطر نشان کرد: سال مالی منتهی به 29 اسفند 1394، در مرداد سال 95 نهایی و پس از دریافت گزارش سازمان حسابرسی کل کشور در شهریور ماه در سایت بنیاد قرار می گیرد.

    برچسب ها