عصر خودرو

۱۶۱ طرح عمرانی واگذار می‌شود

اختصاص ۱۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به بنگاه‌های تولیدی تهران

عصر بازار- استاندار تهران گفت: هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای واحدهای تولیدی تهران پیش بینی شده که از نیمه دوم سال پرداخت می‌شود.

اختصاص ۱۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به بنگاه‌های تولیدی تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، سیدحسین هاشمی در مورد رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی اظهار داشت: از محل 16 هزار میلیارد تومانی که برای تسهیلات‌دهی واحدهای تولیدی اختصاص یافته، بیش از یک‌هزار و 300 میلیارد تومان مربوط به استان تهران است.

    استاندار تهران با بیان اینکه مدیریت تسهیلات‌دهی را برعهده داریم، تصریح کرد: این منابع به واحدهایی اختصاص خواهد یافت که امکان احیا، تولید و اشتغال داشته باشند.

    وی تأکید کرد: سعی خواهد شد که خطای کمتری در این رابطه صورت گیرد، زیرا کمیته نظارتی تعیین‌‌شده و همه موارد را مشخص خواهد کرد.

    استاندار تهران در مورد زمان پرداخت تسهیلات‌دهی بانک‌ها به واحدهای تولیدی مشکل‌دار گفت: مشکل در بانک‌ها داشتیم و با یک ماه فرصت بررسی طرح را دارند که به دلیل تأخیر برخی بانک‌ها با همکاری دولت و وزارت صنعت و معدن حل خواهد شد، تا به روال عادی بازگشت.

    هاشمی تأکید کرد: پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی به احتمال زیاد از نیمه دوم سال جاری شروع خواهد شد.

    وی با بیان اینکه 980 واحد تولیدی را باید تسهیلات بدهیم، عنوان کرد: برای معرفی واحدهای صنعتی نیز بانک‌ها تعداد کمی را پذیرفتند و امیدواریم با هماهنگی دستگاهها، سرعت بیشتری به تسهیلات‌دهی بدهیم.

    هاشمی در مورد واگذاری طرح‌های عمرانی به بخش خصوصی بیان داشت: این طرح‌ها باید به افراد واجد صلاحیت واگذار شود و نظارت قوی برای واگذاری پیش‌بینی شده، تا اهداف ترسیمی و پیشرفت طرح‌ها کنترل شود، همچنین 161 طرح عمرانی برای واگذاری تعیین تکلیف خواهد شد.

    برچسب ها