عصر خودرو

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی خبر داد

آتش پتروشیمی بیستون خاموش شد

عصر بازار- مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی خبر داد: پس از ساعاتی کوتاه از آتش سوزی یکی از مخازن پتروشیمی بیستون، با تلاش نیروهای استانی، آتش به طور کامل مهار و خاموش شد.

آتش پتروشیمی بیستون خاموش شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از تسنیم، علی محمد بساق زاده گفت: دقایقی قبل با بسیج نیروهای آتش نشانی استانی، حادثه حریق یکی از مخزن پتروشیمی بیستون به طورکامل مهار و خاموش شد.

    بنابراین گزارش، از حدود ساعت 15 عصر امروز با انفجار مخزن 504 حاوی سوخت لایک، پتروشیمی بیستون کرمانشاه دچار آتش سوزی شد.

    پس از بروز این آتش سوزی، مرضیه شاهدایی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی عازم کرمانشاه شد. شرکت ملی صنایع پتروشیمی اعلام کرد: شاهدایی به منظور بررسی دقیق تر حادثه آتش سوزی در پتروشیمی بیستون عازم منطقه شد.

    مدیران ارشد استان کرمانشاه نیز برای بررسی دقیق حادثه به وجود آمده در پتروشیمی بیستون و نحوه مهار آتش جلسه فوق العاده ای را تشکیل دادند. همچنین با دستور استاندار، چهار استان همجوار، بعنوان استانهای معین، اعزام شده اند.

    بیش از 30 گروه آتش نشان برای مهار آتش سوزی و جلوگیری از سرایت آتش به هشت مخزن اطراف مخزن حادثه دیده و نیز پیشگیری از انفجارهای ثانویه به منطقه اعزام شدند.

    علی محمد بساق زاده مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: مخزن لایت اند (LIGHT END) پتروشیمی بیستون عصر امروز (جمعه هشتم مرداد)به دلیل الکتریسیته ساکن داخل مخزن دچار حریق شد، که با اقدام به موقع نیروهای حاضر در محل، شرایط تحت کنترل و حریق در حال مهار است.

    مجتمع پتروشیمی بیستون در شمال شــرقی شهر کـرمانشاه و در زمینـی به مساحت 63 هکتــار واقــع شده است که تعداد 500 نفر از نیروهای متخصص و غیر متخصص در آن شاغل هستند . سرمایه گذاری ارزی این شرکت 113 میلیون یورو ، بعلاوه 817 میلیارد ریال است .خـــوراک این شرکت ، نفت سفید و بنزن است که نفت سفید آن به میزان 386 هزارتـن در سـال از پالایشگاه های کرمانشـاه و آبادان و بنزن به مقدار 19 هزارتـن در سال از سایـر مجتمع های پتروشیمی کشور تأمین خواهد شد. تولیدات نهایی این شرکت در سال عبارت است از : L.A.B   آلکیل بنزن خطیH.A.B   ،آلکیـلات سنگین و نرمال پارافین  است.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو