عصر خودرو

وزیر امور اقتصادی و دارایی:

نظر ما برای ورود شرکت پدیده به بورس مثبت است

عصر بازار- وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: نظر ما برای ورود شرکت پدیده به بورس مثبت است و حداکثر انعطاف و نرمش را در رویه ها و دستورالعمل ها برای حل مشکل این شرکت سرمایه گذاری انجام خواهیم داد.

نظر ما برای ورود شرکت پدیده به بورس مثبت است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، علی طیب نیا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در مشهد افزود: از سازمان بورس هم خواسته ایم که با نظر مثبت این موضوع را بررسی کرده و شرایط لازم برای حل مشکل شرکت پدیده را فراهم کنند.

    وی با بیان اینکه فرآیند پذیرش شرکت پدیده در بورس مراحلی دارد که باید به صورت قانونی و منطقی طی شود اظهار کرد: در وهله نخست باید صورت های مالی مورد بررسی و حسابرسی قرار گیرد که این امر مراحل نهایی خود را طی می کند.
    وی گفت: در مرحله بعد صورت های مالی نهایی شده به بورس ارائه می شود و بورس هم بر اساس معیارهای موجود نظر نهایی خود را اعلام می کند.
    طیب نیا در زمینه استفاده از خط اعتباری ویژه برای حل مشکل موسسه منحله میزان نیز افزود: تا همین حد از کار نیز از خط اعتباری بانک مرکزی برای استرداد وجوه سپرده گذاران این موسسه استفاده شده است.
    وی اظهار کرد: با وجود تمام حساسیت هایی که نسبت به انضباط مالی، جلوگیری از رشد نقدینگی و مهار تورم وجود داشت با بانک صادرات همکاری لازم صورت گرفته و این همکاری در آینده نیز در صورت نیاز استمرار خواهد یافت.
    وی گفت: برنامه دولت در سال جاری، کمک به رفع مشکلات، محدودیت ها و موانع بخش تولید کشور به ویژه بنگاه های کوچک و متوسط است.
    وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: برای این منظور یک بسته سیاستی طراحی و تنظیم شده که از طریق آن مشکلات واحدها شناسایی و تلاش می شود این مشکلات رفع گردد.
    وی ادامه داد: در این راستا منابع و تسهیلات لازم نیز برای احیای واحدهای تولیدی و رونق کسب و کار در اختیار قرار داده شده است.
    وزیر امور اقتصادی و دارایی در سفر امروز خود به مشهد ضمن شرکت در سی امین نشست شورای گفت و گوی بخش دولتی و خصوصی خراسان رضوی با آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی نیز دیدار کرد.

    برچسب ها