عصر خودرو

بانک صادرات ایران تندیس زرین کیفیت برتر در کسب رضایتمندی مشتری را دریافت کرد

عصر بازار- هیات داوران دومین همایش ملی کیفیت به پاس اهتمام ویژه بانک صادرات ایران به مقوله مشتری مداری و بر اساس ارزیابی های انجام شده تندیس زرین کیفیت برتر در کسب رضایت مشتری را به این بانک اعطا کرد.

بانک صادرات ایران تندیس زرین کیفیت برتر در کسب رضایتمندی مشتری را دریافت کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در همایش ملی کیفیت که با حضور افزون بر یکصد شرکت برتر داخلی در محل مرکز همایش های صدا و سیمای ج ا.ا. برگزار شد که در آیینی ویژه تندیس زرین برتر کیفیت در کسب رضایتمندی مشتری توسط معاون وزارت معدن، صنعت و تجارات به بانک صادرات ایران اعطا شد.

    کسب این افتخار در پی ارایه مستندات مستدل از عملکرد بارز بانک متبوع در راستای ارتقا بخشی به کیفیت و کمیت خدمات به مشتریان و پیشتازی این بانک در متغیرها و شاخص های مرتبط با مشتری مداری صورت پذیرفت.
    بر اساس سیاست گذاری های مدیر عامل جدید بانک صادرات ایران استفاده از همه ظرفیت ها و قابلیت های بزرگترین بانک خصوصی کشور به منظور ارتقای جایگاه بانکداری نوین و شناسایی و تامین نیازهای مشتریان به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.
    شایان ذکر است در دومین همایش ملی کیفیت که با استقبال سازمانها و شرکت های زیادی مواجه شده بود وزارتخانه های نظیر صنعت، معدن و تجارت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، سازمان صنایع دفاع، سازمان ملی استاندارد،اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، شرکت ملی صنایع پتروشیمی و..... مشارکت فعال داشتند که کسب این افتخار توسط بانک صادرات ایران نماد پایبندی این بانک مردمی به شعار محوری خود یعنی مشتری مداری است.

    برچسب ها