عصر خودرو

مدیریت امور مجامع دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، اعلام کرد:

فعالیت سازمان های مناطق آزاد تجاری- صنعتی بی سابقه بوده

عصر بازار- مجمع عمومی سالیانه سازمان های مناطق آزاد تجاری- صنعتی اروند، ماکو، ارس، و انزلی مربوط به سال مالی ۱۳۹۴ به ترتیب در تاریخ های ۲۲، ۲۳، ۲۴، ۲۹ تیرماه ۱۳۹۵ و در موعد قانونی برگزار شد.

فعالیت سازمان های مناطق آزاد تجاری- صنعتی بی سابقه بوده
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار »، با توجه به گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی سازمان های مناطق آزاد اروند، ماکو، ارس، و انزلی اظهار نظر گزارش حسابرس مستقل مربوط به سازمان های مناطق آزاد اروند، ماکو و انزلی مقبول و بدون بند حسابرسی و اظهارنظر حسابرس مستقل مربوط به سازمان منطقه آزاد ارس با دو بند حسابرسی مطلوب بوده است.

    مجمع عمومی سالیانه سازمانهای مناطق آزاد کیش و قشم مربوط به سال مالی 1394 نیز در تاریخهای 30 و 31 تیرماه 95 برگزار شد. برگزاری مجامع عمومی سالیانه و بررسی صورت های مالی و گزارش سالیانه عملکرد هیات مدیره سازمان های مناطق آزاد که با توجه به گزارش های حسابرسان مستقل و بازرسان قانونی با کیفیت مناسب ارائه شدهاند و در موعد قانونی تا قبل از پایان تیرماه1395 برگزار گردیدهاند، در ادوار فعالیت سازمان های مناطق آزاد تجاری- صنعتی بی سابقه بوده و یک دستاور ارزشمند محسوب میگردد که در چارچوب برنامهای مدون و پیگیرانه  و در سایه همکاری اثربخش و همسویی سازمانهای مناطق آزاد تجاری- صنعتی، حسابرسان مستقل و بازرسان قانونی سازمانهای مناطق آزاد، اعضای کارگروه تخصصی شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و دبیرخانه شورا محقق گردیده است.

    در همین راستا جلسه مجمع عمومی سالیانه (کارگروه تخصصی شورای عالی) سازمان منطقه آزاد قشم مربوط به سال مالی 1394 با حضور اعضای کارگروه تخصصی شورای عالی و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم در تهران برگزار شد و با توجه به اظهارنظر مقبول گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورتهای مالی و عملکرد سازمان مزبور مربوط به سال مالی 1394 مورد تصویب قرار گرفت.

    در این جلسه ضمن استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی(سازمان حسابرس)  بررسی صورت های مالی و گزارش عملکرد سالیانه هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم مربوط به سال منتهی به 29 اسفندماه 1394 انجام گرفت.

    برچسب ها