عصر خودرو

۹۵ درصد تعدیل مثبت شرکت فرآوری مواد معدنی ایران

عصر بازار- شرکت فرآوری مواد معدنی ایران به ازای هر سهم سال مالی منتهی به ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ دوره ۳ ماهه (حسابرسی نشده) با سرمایه ۱۲۰,۰۰۰ میلیون ریال مبلغ ۱۹ ریال زیان به طور خالص پس از کسر مالیات پیش بینی کرده است.

۹۵ درصد تعدیل مثبت شرکت فرآوری مواد معدنی ایران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، زیان هرسهم گزارش قبل ٣56 ریال زیان بوده که 95 درصد تعدیل مثبت کاهش زیان هرسهم در اطلاعیه جدید صورت گرفته و در عملکرد 3 ماهه شرکت 52 ریال زیان شناسایی کرده است.

    براساس این گزارش دلایل تغییرات سود هر سهم موارد زیر می باشد:

    مقدار تولید در پیش بینی جدید نسبت به اولین پیش بینی تغییری ندارد.

    مقدار فروش در پیش بینی جدید نسبت به اولین پیش بینی تغییری ندارد.

    فروش در پیش بینی جدید نسبت به اولین پیش بینی ارائه شده به مبلغ 879ر70 میلیون ریال( 14درصد) افزایش دارد که ناشی از افزایش 14درصدی نرخ فروش است.

    بهای تمام شده کالای فروش رفته در پیش بینی جدید نسبت به اولین پیش بینی به مبلغ 524ر26 میلیون ریال( 5 درصد) کاهش نشان می دهد که بخش عمده آن ناشی از انتقال مبلغ درآمدی فروش کیک لیچ ضایعاتی و کسر آن از بهای تمام شده تولید می باشد.

    هزینه های اداری ، عمومی و فروش در پیش بینی جدید نسبت به پیش بینی قبلی مبلغ 518ر3 میلیون ریال (14درصد)‌افزایش نشان می دهد که ناشی از واقعی تر شدن هزینه های مزبور می باشد.

    سایر درآمد(هزینه) های عملیاتی در پیش بینی جدیده پیش بینی قبلی مبلغ 619ر53 میلیون ریال(100درصد) کاهش دارد ، چرا که طبق استانداردهای حسابداری مبلغ درآمد ناشی از فروش کیک لیچ از بهای تمام شده کالای تولیدی کسر گردیده و مبلغ آن در بهای تمام شده کالای تولیدی مستتر می باشد.

    هزینه های مالی در پیش بینی جدید نسبت به اولین پیش بینی بمبلغ 628ر4 میلیون ریال (37درصد) کاهش دارد که ناشی از تغییر سیاست شرکت مبنی بر عدم استمرار استفاده از تسهیلات بانکی بعلت افزایش نرخهای جهانی روی ( نرخ فروش) می باشد.

    خالص سایر درآمد(هزینه ) های غیر عملیاتی در پیش بینی اخیر نسبت به اولین پیش بینی مبلغ 100ر4 میلیون ریال(39درصد) کاهش دارد که دلیل عمده آن کاهش 000ر1 میلیون ریال سود سهام سرمایه گذاری ها، 000ر3 میلیون ریال کاهش در سود حاصل از فروش ضایعات و 100 میلیون ریال در سایر درآمدهاست.

    در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت (سال مالی منتهی به 29/12/1394) که در اردی بهشت ماه 95 برگزار گردید، بعلت زیان عملکرد، سود توزیعی به تصویب نرسید.

    نرخ های جهانی در اولین پیش بینی بر مبنای 600ر1 دلار بوده و در پیش بینی اخیر بر مبنای 800ر1 دلار محاسبه گردیده است.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو