عصر خودرو

تنفس پارس خودرو برای افزایش سرمایه

عصر بازار- مجمع عمومی سالیانه شرکت پارس خودرو امروز با حضور حداکثری سهامداران برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر بازار،هییت رییسه این مجمع متشکل از محمد کبریتی نائب رییس،ناصر آقا محمدی مدیر عامل پارس خودرو و نمایندگانی از شرکت های زیر مجموعه سایپا بود.

تنفس پارس خودرو برای افزایش سرمایه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در ابتدای این جلسه، مدیر عامل پارس خودرو به ارائه گزارش عملکرد یکساله شرکت پرداخت.وی در ابتدای سخنانش با اشاره به رکود صنعت خودرو در سال گذشته گفت: از میان شرکت های خودرو سازی تنها شرکتی که در سال اخیر با کاهش تولید مواجه نشده ،پارس خودرو بوده است.

    آقا محمدی در ادامه بیان کرد: آمار تولید شرکت پارس خودرو در سال گذشته در حدود 117 هزار دستگاه بوده است که پیش بینی می شود این رقم در سال جاری به 170 هزار دستگاه برسد.

    در ادامه این جلسه بحث افزایش سرمایه این شرکت مطرح شد. در همین خصوص مدیر عامل خبر از جلسه هییت دولت در زمینه حق استفاده شرکت پارس خودرو از معافیت مالیاتی در خصوص افزایش سرمایه  داد. وی در این زمینه بیان کرد:با توجه به اینکه جلسه هییت دولت در حال برگزاری است، امیدواریم تا ساعاتی دیگر بحث افزایش سرمایه با معافیت مالیاتی به تصویب برسد و تا آن زمان مجمع در حالت تنفس است.

    آقا محمدی در پایان افزود رقم افزایش سرمایه پارس خودرو از 670 میلیارد تومان به 2200 میلیارد تومان و معادل 228 درصد است.

    برچسب ها