عصر خودرو

اقتصاد کشور در ریل و مسیر صحیح قرار گرفته است

عصر بازار- اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری گفت: اقتصاد کشور در مسیر و ریل صحیح و واقعی به سمت رشد و توسعه قرار گرفته است و موانع پیشرفت یکی پس از دیگری از پیش روی اقتصاد برداشته می شود.

اقتصاد کشور در ریل و مسیر صحیح قرار گرفته است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»  به نقل از ایرنا،  وی روز سه شنبه در آیین افتتاح طرح توسعه پتروشیمی شیراز افزود: البته به اقتصاد کشور حرکت پرشتاب تری باید داد زیرا چالش های پیش روی اقتصاد کشور بسیار جدی است.
    وی ادامه داد: اقتصاد کشور باید پاسخگوی اقتدار ایران به لحاظ اقتصادی باشد زیرا ایران کشوری است که در منطقه حساس خاورمیانه امروزنه تنها خود یک کشور باثبات و با امنیت و مقتدر است بلکه کشوری است که نقش ثبات ساز دارد.
    معاون اول رئیس جمهوری اضافه کرد: ایران کشوری است که کمک می کند منطقه به سمت آرامش پیش رود و تروریست های خطرناکی که در منطقه شکل گرفته را از بین ببرد و ثبات و آرامش را به کشورهای منطقه برگرداند.
    طرح آمونیاک و اوره پتروشیمی شیراز با عنوان شهدای مرودشت حدود 50 کیلومتری شمال شیراز که در حضور معاون اول رئیس جمهوری به بهره برداری رسید، ظرفیت مجمتمع پتروشیمی شیراز را به بیش از سه میلیون تن در سال خواهد رساند و این میزان نسبت به تولید قبل، 2 برابر می شود.
    با این طرح پتروشیمی شیراز در ردیف بزرگترین واحدهای صنعت پتروشیمی قرار می گیرد.
    تمام مراحل طراحی، اجرا و راه اندازی این طرح پتروشیمی را متخصصان داخلی انجام داده اند که برای 500 نفر به طور مستقیم و چهار تا پنج هزار نفر به طور غیر مستقیم اشتغالزایی شده است.

    برچسب ها