عصر خودرو

رشد مطلوب تعداد تراکنش های موفق سامانه سپهر بانک صادرات ایران

عصر بازار- ​تعداد تراکنش های موفق انجام گرفته از طریق سامانه سپهر بانک صادرات ایران در خرداد ماه سالجاری ٧ درصد رشد را نسبت به ماه قبل به ثبت رسانده است.

رشد مطلوب تعداد تراکنش های موفق سامانه سپهر بانک صادرات ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، میانگین تعداد تراکنش روزانه سامانه سپهر در خرداد ماه بالغ بر ١٨میلیون و ٦٥٣ هزار مورد بوده که این میزان بیانگر رشد ٧ درصدی تعداد تراکنش ها نسبت به ماه قبل تر می باشد . بر اساس این گزارش این بانک با بیش از ٣ هزار شعبه و واحد بانکی به عنوان بانک پیشگام در عرصه بانکداری نوین و انجام روزانه میلیون ها تراکنش از طریق درگاههای مختلف الکترونیکی نقش بسزایی در کاهش هزینه ها ، الودگی هوا و سفرهای درون شهری دارد.

    براساس این گزارش بانک صادرات ایران در راستای همسویی با بانکداری نوین، جلب رضایت و تامین رفاه و آسایش مشتریان و همچنین صرفه جویی دروقت و هزینه هموطنان از سال ٧٩ نسبت به نصب و راه اندازی سیستم پردازش هوشمند رایانه های (سپهر) درشعب خود اقدام نموده است.

    با توجه به  مزیت هایی نظیر سرعت، تنوع خدمات، سهولت وامنیت بالای این سامانه گروه های مختلف و  مشتریان استقبال روز افزونی برای استفاده از آن  نشان می دهند.

    شایان ذکر است در سایر بخش ها و خدمات بانکی در سال جاری نیز مشتریان ضمن بهره مندی از خدمات مطلوب بانک صادرات در نظر سنجی های انجام شده توسط مجموعه های مرتبط مستقل مراتب رضایتمندی خود از کیفیت خدمات دریافتی از این بانک را  ابراز کرده اند.

    برچسب ها