عصر خودرو

وزیر نفت:

کرمانشاه قطب سوم "پتروشیمی" کشور می‌شود

عصر بازار- وزیر نفت اظهار کرد: کرمانشاه بعد از خوزستان و عسلویه، قطب سوم پتروشیمی کشور می‌شود.

کرمانشاه قطب سوم "پتروشیمی" کشور می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، بیژن زنگنه در دیدار علما، ایثارگران و برگزیدگان استان کرمانشاه با رییس جمهور که امروز(27 تیر) در حسینیه ثارالله کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه دولت از قبل توجه ویژه‌ای به استان کرمانشاه داشته است، گفت: قطعا بعد از این سفر این توجهات بیشتر هم خواهد شد.

    وی اظهار کرد: با تدابیر اندیشیده شده از سوی دولت در این سفر، آینده روشنی پیش روی کرمانشاه است که البته برای رقم زدن این آینده‌ روشن همت و همکاری مردم و نخبگان هم ضروری است.

    وی به انجام سرمایه‌گذاری های بزرگ در کرمانشاه اشاره کرد و افزود: در حال حاضر کارها و پروژه‌های بزرگی در کرمانشاه در حوزه‌های آب، پتروشیمی و پالایشگاه در حال انجام است.

    زنگنه اظهار کرد: بعد از خوزستان و عسلویه، کرمانشاه قطب سوم پتروشیمی کشور خواهد شد که تصمیمات در این زمینه گرفته شده و رییس جمهور هم حمایت می‌کند.

    وی به وجود سه پتروشیمی در کرمانشاه اشاره کرد و افزود: پتروشیمی چهارم استان هم توسعه پتروشیمی کرمانشاه(اوره و آمونیاک) می‌باشد که این پروژه هم اکنون در دست اقدام است.

    زنگنه افزود: پتروشیمی پنجم هم پتروشیمی اسلام آبادغرب است که بزودی عملیات اجرایی آن شروع می‌شود و رییس جمهور موافقت خود را در این زمینه اعلام کرده است.

    وزیر نفت به پروژه در حال ساخت پالایشگاه آناهیتا کرمانشاه هم اشاره کرد و افزود: کار اجرایی این پالایشگاه هم سرعت می‌گیرد و زنجیره صنایع پایین دستی آن نیز راه‌اندازی می‌شود.

    زنگنه در پایان اظهار کرد: من در کرمانشاه به دنیا آمدم و بخش اصلی شخصیتم در این استان شکل گرفته و تمام تلاش من و دولت این است که این سفر منشا خیر برای استان کرمانشاه شود که با همت دولت این اتفاق خواهد افتاد.

    برچسب ها