عصر خودرو

امضای تفاهمنامه ستاد اقامه نماز استان تهران با ستاد اقامه نماز بانک تجارت

عصر بازار- شورای اقامه نماز بانک تجارت و ستاد اقامه نماز استان تهران در راستای ارتقای فرهنگ نماز تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

امضای تفاهمنامه ستاد اقامه نماز استان تهران با ستاد اقامه نماز بانک تجارت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در مراسم امضای این تفاهمنامه که روز شنبه  26 تیرماه به میزبانی این بانک برگزار شد، حجت‌الاسلام قندی مدیر ستاد اقامه نماز استان تهران با تقدیر از تلاش مجموعه مدیریتی بانک تجارت طی سالهای اخیر برای گسترش فرهنگ اقامه نماز در این بانک گفت: خوشبختانه طی سالهای اخیر شاهد بهبود وضعیت این بانک در ارزیابی های ستاد اقامه نماز بوده‌ایم که این امر بویژه در طول سال 94 چشمگیر بوده است.

    در ادامه این جلسه، "حقیقت جو" رییس شورای اقامه نماز بانک تجارت گزارشی از عملکرد این شورا ارائه داد و خاطرنشان ساخت: اولویت اصلی ما در بانک تجارت، گسترش و تعمیق فرهنگ اقامه نماز در بانک تجارت در راستای اجرای سند راهبردی نماز در کشور است.
    در ادامه این جلسه طرفین درباره چگونگی اجرای مفاد تفاهمنامه و گسترش همکاری میان ستاد اقامه نماز استان تهران و بانک تجارت از طریق مشارکت در برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع نماز میان کارکنان بانک و اعضای خانواده آنان، تجلیل از فعالان عرصه نماز و آموزش های مربوط به ترویج فرهنگ نماز در سطح واحدهای تابعه بانک تبادل نظر کردند.
    گفتنی است، ستاد اقامه نماز استان تهران طی نامه‌ای با اشاره به دستورالعمل ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، عملکرد بانک تجارت در معیارهای "تحقق تفاهمنامه"، "ماموریت‌های عمومی" و "موفقیت نهایی دستگاه در سال 93 و 94 " را شایسته تقدیر دانست.

    برچسب ها