عصر خودرو

مدیرعامل پست:

تمبر طلا به نام فردوسی شاعر شهیر ایرانی در مرداد ماه رونمایی می شود

عصر بازار- مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: تمبر طلای فردوسی شاعر شهیر ایرانی به عنوان سومین تمبر از این نوع مرداد ماه امسال وارد مجموعه تمبرهای یادگاری ایران می شود.

تمبر طلا به نام فردوسی شاعر شهیر ایرانی در مرداد ماه رونمایی می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، حسین مهری خاطرنشان کرد: طراحی و ساخت تمبر طلا به عنوان اثری ارزشمند از چندی پیش در این شرکت آغاز شده و تاکنون 2 عنوان از آن وارد چرخه تمبر ایران شده است.

    وی نخستین تمبر طلای ایران را مزین به تمثال امام خمینی(ره) عنوان کرد که در ایام نزدیک به سالگرد رحلت ایشان رونمایی شد. تمبر طلای دوم نیز به گرامیداشت استاد فرشچیان اختصاص داشت.
    مهری گفت: تمبر طلا به عنوان یک اثر هنری و ارزشمند از لحاظ مالی می تواند جایگزین پلاک های طلایی باشد که مورد استفاده جوانان قرار می گیرد .
    مدیرعامل شرکت پست خاطر نشان کرد: تمبر طلای مشاهیر ایران می تواند به اعتلای فرهنگی کشور کمک کرده و جایگاه ایران را در سراسر جهان به نمایش بگذارد.
    وی گفت: مقرر است تمبر سوم طلای ایران مزین به چهره نام آشنای ادب ایران فردوسی بزرگ باشد و مرداد ماه امسال رونمایی شده و وارد بازار شود.
    مهری یادآورشد: مراسم رونمایی این تمبر با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از روزهای مرداد ماه امسال برگزار خواهد شد و پس از آن در اختیار علاقمندان به جمع آوری تمبرهای نفیس قرار خواهد گرفت.
    مدیرعامل شرکت پست ادامه داد: باید با انجام اقدام های فرهنگی جوانان را به استفاده از این نوع تمبرها به عنوان آثار گرانبهای فرهنگی کشور تشویق کرد.
    وی گفت: طراحی و ساخت تمبرهای نقره نیز از برنامه های این شرکت است که بنا به درخواست مشتریان دنبال خواهد شد.
    پیش از این تمبر طلای یادگاری امام خمینی(ره) و استاد فرشچیان با استقبال فراوان علاقمندان مواجه شده بود.

    برچسب ها