عصر خودرو

درخشنده تصریح کرد:

شتاب در عملیات حفاری خط ۶ مترو با حمایت بانک شهر

عصر بازار- معاون اعتبارات بانک شهر از رکورد شکنی مرز ۷۰۰ متر در هفته در عملیات حفاری خط ۶ متروی تهران با حمایت این بانک خبر داد.

شتاب در عملیات حفاری خط ۶ مترو با حمایت بانک شهر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، احمد درخشنده با بیان این مطلب اظهار کرد: بانک شهر به منظور افزایش سطح کیفی زندگی شهروندان در کلانشهرها به حمایت از پروژه‌های عمرانی و استراتژیک از جمله توسعه خطوط مترو در کلانشهرهای سطح کشور پرداخته است.

    وی افزود: با حمایت بانک شهر از خط 6 متروی تهران، عملیات حفاری در این خط با سرعتی بیش از پیش در حال انجام است و به گفته معاون فنی و عمرانی شرکت متروی تهران، رکورد حفاری مقطعی در این خط، از مرز 700متر در هفته گذشته است.
    معاون اعتبارات بانک در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر اعتبارات این خط از طریق کنسرسیومی که با بانک شهر ایجاد شده است، تأمین می‌شود و از این رو، عملیات حفاری این خط، بدون هیچ مشکلی در زمینه تامین اعتبارات ادامه دارد.
    بر این اساس، خط شش متروی تهران از محدوده حرم حضرت عبدالعظیم آغاز شده و پس از طی یک مسیر جنوب به شمال در ایستگاه میدان شهدا با خط چهار، در ایستگاه امام حسین با خط دو، در ایستگاه هفت تیر با خط یک و در ایستگاه میدان ولیعصر با خط در حال احداث سه، تقاطع خواهد داشت و سپس به سمت غرب امتداد مسیر داده و به محدوده شمال غربی تهران می‌رسد که بعد از بهره‌برداری روزانه یک تا 1.5میلیون نفر جابه‌جایی مسافر خواهد داشت.

    برچسب ها