عصر خودرو

مدیرعامل شرکت پدیده شاندیز:

قیمت سهام پدیده بر اساس اصل عرضه و تقاضا تعیین می‌شود

عصر بازار- مدیرعامل شرکت پدیده شاندیز گفت: قیمت سهام پدیده بر اساس عرضه و تقاضا معلوم خواهد شد.

قیمت سهام پدیده بر اساس اصل عرضه و تقاضا تعیین می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از برنا، دکتر محسن شوشتری در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص قیمت نهایی سهام پدیده گفت: قیمت ارزیابی کارشناسی اعلام شده توسط کارشناسان خبره منتخب قوه قضائیه پس از کسر یک سری از بدهیها و هزینه هایی که پس از زمان کارشناسی ایجاد شده بود ملاک عمل هیات مدیره و ستاد تدبیر برای تعیین ضریب تعدیل قرار گرفت.

    وی ادامه داد: ضریب 3.577 مبنای محاسبه برای انتقال سهام سهامداران عمده قبل به سهامداران خرد میباشد.

    شوشتری در تبیین این موضوع گفت:  این ضریب به معنای این است که اگر کسی 1000 سهم خریداری کرده و وجه آن را پرداخت نموده  است به سهامش 2577 سهم از محل سهام سهامدار عمده قبل کسر و به سهامداران خرد افزوده میگردد تا جمعا دارای 3577 سهم شود که در مصاحبه تلویزیونی نیز این امر اعلام گردیده است.

    وی در عین حال خاطرنشان کرد: بدیهی است قیمت سهام بر اساس اصل عرضه و تقاضا مشخص می شود یعنی اینکه چنانچه فروشنده زیاد باشد ارزش سهم کاهش پیدا می کند و اگر فروشنده کم باشد،  ارزش آن افزوده خواهد شد.

    مدیرعامل شرکت پدیده با اشاره به تاکید ستاد محترم تدبیر و مقامات محترم قضایی برای حقوق سهامداران خرد گفت: در این راستا مقرر گردید تمامی بدهیها  از سهم  سهامداران عمده قبل  کسر گردد و سهام بدون بدهی ها برای مردم محاسبه شود.

    وی خاطرنشان کرد: بزودی برای هر یک از سهامداران صورت وضعیت سهامشان صادر و در اختیار آنها قرار می گیرد.

    برچسب ها