عصر خودرو

نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (۶۳)

بانک انصار لوح تقدیر شفاف‌ترین ناشر بورسی کشور را دریافت کرد

عصر بازار- طی مراسمی با حضور دکتر محمد فطانت رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، دکتر حسن امیری معاون نظارت بر بورسها و ناشران این سازمان، آقایان فروتن قائم‌مقام مدیرعامل، فتحعلی معاون مالی وسیدحمیدخالقی مدیرکل بازاریابی وتبلیغات بانک انصار و جمعی از مدیران بانک ها، سازمان های بیمه و بورس که در سالن اداری شماره یک در نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه ( فاینکس۲۰۱۶ ) برگزار شد، آقای یحیی فروتن لوح تقدیر بانک انصار تحت عنوان «شفاف‌ترین ناشر بورسی کشور درسال۱۳۹۴» را از رییس سازمان مذکور دریافت کرد.

بانک انصار لوح تقدیر شفاف‌ترین ناشر بورسی کشور را دریافت کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در این مراسم همچنین با اهدای لوح، از فعال‌ترین نهادهای مالی و برترین‌های آزمون گواهینامه‌های حرفه‌ای تجلیل شده و از برند گواهینامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه ایران نیز رونمایی شد.

    در متن لوح تقدیر، از بانک انصار به عنوان «شفاف ترین ناشر بورسی با توجه به احراز بالاترین امتیاز در شاخص اطلاع رسانی و قابل اتکا بودن ناشران بورسی در سال 1394» یادشده است.

    شایان ذکر است در شاخص «به موقع بودن»، پیش بینی‌های درآمد هرسهم، صورت‌های مالی و برنامه زمانبندی پرداخت سود سهامداران، با لحاظ کردن میزان تاخیر در ارسال اطلاعات و در شاخص «قابلیت اتکا» میزان نوسانات و تغییرات در پیش بینی های ارسالی و هم چنین تفاوت های میان مبالغ پیش بینی شده و عملکرد واقعی حسابرسی شده، دارای امتیاز هستند.

    براساس این گزارش، بانک‌انصار در دوره سه ماهه منتهی به 31خرداد 1395 نیز رتبه نخست کیفیت افشای اطلاعات و اطلاع‌رسانی را در بازار سرمایه ایران به دست آورد و در میان شرکت‌های پذیرفته شده در سازمان بورس واوراق بهادار تهران، رکورد دار شفافیت اطلاعاتی در سه ماهه اول سالجاری شد.

     

     

    برچسب ها