عصر خودرو

عرضه انواع کالاهای معدنی، نفتی و کشاورزی در تالار صادراتی بورس کالای ایران

عصر بازار: روز دوشنبه ۲۶ مردادماه، تالار صادراتی بورس کالای ایران شاهد عرضه انواع کالاهای معدنی، نفتی و کشاورزی است.

عرضه انواع کالاهای معدنی، نفتی و کشاورزی در تالار صادراتی بورس کالای ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، در این روز و در تالار صادراتی، در حالی 55 هزار تن سنگ آهن دانه بندی مجتمع معادن سنگ آهن گل گهر (2 و 4) با قیمت پایه 31 دلار در هر تن راهی تالار معاملات می شود که در صورت استقبال مشتریان 55 هزار تن دیگر به این حجم افزوده می شود. خرفه فارس نیز با حجم 20 تن روی تابلوی عرضه صادراتی می رود. دیگر عرضه های تالار صادراتی در این روز شامل 21 هزار و 500 تن قیر 6070 شرکت های پالایش نفت تبریز، کیمیا صنعت آرادان، فراشیمی روز، شیمی تجارت نقش جهان، قیران پخش ستاره ایرانیان، پالایش و انرژی شمالغرب آرکا و عایق بام باستان است.
    بر اساس این گزارش، شرکت فولاد مبارکه اصفهان نیز با 46 هزار و 200 تن ورق گرم C با قیمت پایه 14 هزار و 350 ریال در تالار محصولات صنعتی و معدنی حضور می یابد. این شرکت همچنین35 هزار و 200 تن ورق گرم B را با قیمت پایه 14 هزار و 100 ریال روانه تالار معاملات می کند. دیگر محصولات عرضه شده شرکت فولاد مبارکه اصفهان در این روز شامل 7 هزار تن ورق سرد B، 6 هزار تن ورق گالوانیزه G و 4 هزار تن ورق قلع اندود است. شرکت ذوب آهن اصفهان نیز 12 هزار تن سبد میلگرد و تیرآهن طول کوتاه را با قیمت پایه 13 هزار ریال روی تابلوی عرضه می برد. این شرکت همچنین، 1540 تن میلگرد A3-16 را در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می کند.
    گروه آلومینیوم نیز شاهد عرضه 3 هزار تن شمش هزارپوندی 99.75 شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) و 1500 تن شمش هزارپوندی 99.75 مجتمع آلومینیوم هرمزگان است. شمش طلای معدن موته نیز به میزان 30 کیلوگرم روی تابلوی عرضه می رود.
    این گزارش همچنین حاکی است، 76 هزار و 50 تن انواع قیر شرکت های نفت پاسارگاد و نفت جی راهی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی می شود. علاوه بر این، 21 هزار و 151 تن انواع مواد پلیمری مانند پلی اتیلن، ABS و پلی پروپیلن در تالار مذکور عرضه می شود.
    گفتنی است، تالار کشاورزی نیز شاهد عرضه 11 هزار تن گندم خوراکی، 4 هزار تن گندم دوروم، 6860 تن شکرسفید، 2 هزار تن کنجاله سویا پرک و 2 هزار تن روغن خام است.
    براساس این گزارش، در این روز و در مجموع، بیش از 373 هزار تن انواع کالا راهی تالارهای معاملاتی داخلی و صادراتی بورس کالای ایران می شود.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو