عصر خودرو

طلای جهانی آماده ریزش است

عصر بازار- با توجه به حرکتهای اخیر بازار و عدم توانایی ان در ساختن سقفهای جدید ، احتمال ریزشهای بزرگ در طلای جهانی بالا رفته و احتمال اینکه از این هفته شروع به نزول کند زیاد می باشد.

طلای جهانی آماده ریزش است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، اولین اهداف نزول  اعداد 1330 و1310 دلار و با شکست  سطح 1310 دلار در هر انس که کمی هم سخت و زمانبر می باشد عدد 1285 دلار و با احتمال ضعیفتر 1245 دلار می باشد. در این بین  احتمال اصلاح هم وجود دارد  ولی انچه که مسلم است این است که قدرت بازار  برای ادامه صعود هر روز  کمتر شده و  خروج از خریدهای قبلی  با اهداف  میان مدتی و حتی بلند مدتی و کشف سود آنها استراتژی بسیار مناسبی است ولی برای فروش مجدد برای اهداف گفته شده فعلا کمی زود است و هنوز هم احتمال دیده شدن اعداد 1390و 1400 دلار وجود دارد لذا تا وضوح کامل بازار باید صبر کنیم.
    از علایم بازار چنین بر می اید که احتمال یک اتفاق مهم که میتواند تغییر نرخ بهره امریکا باشد قریب الوقوع بوده و باید گوش بزنگ علایم صادر شده از بازار باشیم.
    در خصوص بازار داخلی نیز شناسایی سود معاملات قبلی در طلا و ورود به بازارهای جایگزین استراتژی مناسب خواهد بود. برای حرفه ای های بازار داخلی نیز نوسانگیری معکوس از حرکتی که ایجاد خواهد شد را توصیه میکنم.
    شرط نقض شدن این تحلیل نوسان چند روزه طلای جهانی در بالای مرزهای 1390 دلار در هر انس و حد اکثر تا دو هفته اینده و در بدترین شرایط تا اخر ماه میلادی جاری می باشد.

    نویسنده: سعید محمدی جزی -تحلیلگر بازار
    برچسب ها