عصر خودرو

بانک مسکن شرایط پرداخت تسهیلات ازمحل اوراق و صندوق پس اندازیکم را تسهیل کرد

عصر بازار- بانک مسکن باهدف ارایه خدمات مطلوب به مشتریان، شرایط پرداخت تسهیلات در قالب اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن و صندوق پس انداز مسکن یکم زوجین را تسهیل کرد.

بانک مسکن شرایط پرداخت تسهیلات ازمحل اوراق و صندوق پس اندازیکم را تسهیل کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، از این پس تسهیلات خرید مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن به زوجین، بدون توجه به تاریخ ازدواج آنان پرداخت می شود.

    بانک مسکن شرط ازدواج اول در پرداخت تسهیلات به زوجین از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن و همچنین تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم را حذف کرد.
    همچنین بانک مسکن اعلام کرده است که از این پس در طرح تضمین معاملات فروش اقساطی مسکن نیز ارایه معرفی نامه برای سازنده از سوی کانون سراسری انجمن های صنفی انبوه سازان مسکن و ساختمان ایران ضروری نیست و همه سازندگان مسکن بدون الزام به عضویت در کانون و یا ارائه معرفی نامه از کانون می توانند از مزایای طرح تضمین استفاده کنند.
    همه متقاضیان دریافت تسهیلات از محل اوراق حق تقدم مسکن می توانند با ارائه این اوراق به شعب بانک مسمن در تهران معادل 600 میلیون ریال و در شهرهای بالای 200 هزار نفر 500 میلیون ریال و شهرهای کمتر از 200 هزار نفر جمعیت 400 میلیون ریال تسهیلات دریافت کنند و با تسهیلات جعاله 100 میلیون ریال نیز به این مبالغ اضافه می شود.
    حداکثر مدت بازپرداخت تسهیلات فروش اقساطی خرید واحدهای مسکونی در بانک مسکن 12 سال است و تقسیط تسهیلات به 3 روش ساده، پلکانی سالانه و پلکانی دوره ای امکانپذیر است.
    در روش پلکانی سالانه طول دوره پلکانی 12 ماه و اقساط ماهیانه هر 12 ماه با ضریب افزایش پنج درصد محاسبه و در روش پلکانی دوره‌ای، طول دوره پلکانی 48 ماه و اقساط ماهیانه هر 48 ماه با ضریب افزایش 20 درصد محاسبه می شود.

    برچسب ها