عصر خودرو

ابلاغ قدردانی رهبر معظم انقلاب به مدیران و آتش نشانان حریق پتروشیمی بوعلی سینا

عصر بازار- وزیر نفت با ارسال نامه ای به استاندار خوزستان و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مراتب قدردانی و تشکر رهبر معظم انقلاب به همه مدیران، دست اندرکاران و آتش نشانان را ابلاغ کرد.

ابلاغ قدردانی رهبر معظم انقلاب به مدیران و آتش نشانان حریق پتروشیمی بوعلی سینا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از وزات نفت، در متن پیام بیژن زنگنه به غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان آمده است: با توجه به ماموریت محوله به اینجانب برای ابلاغ مراتب قدردانی رهبر معظم انقلاب به همه مدیران، دست اندرکاران و آتش نشانان فداکار که در فرونشاندن آتش پتروشیمی بوعلی سینا مشارکت داشته اند، خواهشمند است مراتب را به نحو احسن به آگاهی عموم همکاران مرتبط برسانید.
    وزیر نفت در ادامه یادآور شده است: برخود لازم می داند با سپاس متقابل الطاف پدرانه و کریمانه رهبر معظم انقلاب و آرزوی سلامت و طول عمر برای معظم له، برای همه فعالان در این تلاش جمعی نیز از خداوند قادر متعال سلامت و ادامه توفیقات مسئلت کند.

    ** پیام وزیر نفت به مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی
    وزیر نفت همچنین در پیامی به مرضیه شاهدایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی اعلام کرد: با توجه به ماموریت محوله به اینجانب برای ابلاغ مراتب قدردانی و تشکر رهبر معظم انقلاب، مقتضی است مراتب را به آگاهی همکاران مرتبط برسانید.
    وزیر نفت در ادامه آورده است: برخود لازم می دانم با سپاس متقابل الطاف پدرانه و کریمانه رهبر معظم انقلاب و آرزوی سلامت و طول عمر برای معظم له، برای همه فعالان در این تلاش جمعی نیز از خداوند قادر متعال سلامت و ادامه توفیقات مسئلت نمایم.

    برچسب ها