عصر خودرو

نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (۶)

در نهمین نمایشگاه بورس بانک و بیمه برگزار می‌شود؛کارگاه آموزشی با هدف تشریح نقشه استراتژی سازمان بورس و اوراق بهادار

عصر بازار- دو کارگاه آموزشی "نقشه استراتژی سازمان بورس و اوراق بهادار" به همت شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه، ۲۰و ۲۲ تیرماه ۱۳۹۵ در نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه برگزار می‌شود.

در نهمین نمایشگاه بورس بانک و بیمه برگزار می‌شود؛کارگاه آموزشی با هدف تشریح نقشه استراتژی سازمان بورس و اوراق بهادار
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، نقشه استراتژی سازمان بورس و اوراق بهادار در حوزه بازار سرمایه در اواخر سال 1394 توسط رییس سازمان بورس و اراق بهادار ابلاغ شد؛ این نقشه مشتمل بر اهداف استراتژیک 60 گانه در راستای اجرا کردن سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری و همچنین اولویتهای راهبردی هفت گانه مطرح شده از سوی وزارت امور اقتصادی است.

    به منظور اجرائی کردن اهداف استراتژیک نقشه استراتژی، شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس موظف به پیاده سازی و پایش نقشه استراتژی سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت های ارکان شد. این شرکت، همزمان با ابلاغ نقشه استراتژی، فعالیت های مربوطه را در دستور کار کارشناسی قرار داد. در این راستا حدود 300 نفر - ساعت جلسه با حضور معاونین و مدیران میانی سازمان جهت مشخص سازی شاخص های اهداف استراتژیک و متولیان برگزار شد. در گام پسین، پس از مشخص سازی شاخص ها، تلاش های گسترده ای در سطح تخصصی در بخش های مختلف سازمان جهت تهیه شناسنامه شاخص های کلیدی عملکرد که در بردارنده اطلاعاتی نظیر فرمول محاسبه، هدف گذاری شاخص و شکست هدف و ... آغاز شد.

    فرآیند مربوط به جمع آوری اطلاعات، اعم از برنامه ریزی، جاری سازی، ارزیابی عملکرد و… نیازمند مکانیزه شدن است تا از این طریق اطلاعات جزیره ای سازمان یکپارچه شود. در این راستا نرم افزار جامع مدیریت استراتژیک متناسب با مدل تدوین و جاری سازی استراتژی در بازارسرمایه در حال بهره برداری آزمایشی است و نیز زیرساخت های اطلاعاتی کنترل پروژه تحت وب (EPM) ایجاد و راه اندازی شده و در مرحله باز بینی نهایی قرار گرفته است.

    در نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، کارگاهی با عنوان "نقشه استراتژی سازمان بورس و اوراق بهادار" با هدف تشریح نقشه استراتژی سازمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران، سالن 35 در زمان‌های زیر برگزار می‎شود:

    یکشنبه، 20 تیرماه 1395، ساعت 16الی 18

    سه‌شنبه، 22 تیرماه 1395، ساعت 14الی 16

    برچسب ها