عصر خودرو

معاون وزیر صنعت خبر داد

کارخانه ارج احیا می‌شود

عصر بازار- معاون وزیر صنعت گفت: در مورد ارج اقدامات لازم انجام شده و به زودی با اصلاح ساختار این کارخانه اقدامات مناسبی انجام خواهد شد تا ظرفیت این واحد تولیدی همانند گذشته افزایش پیدا کرده و به تولید محصولات متنوع اقدام نماید.

کارخانه ارج احیا می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، محسن صالحی نیا امروز در نشستی خبری که به مناسبت روز صنعت و معدن برگزار شده بود در رابطه با ورشکستگی برخی از واحدهای تولیدی کشور به خاطر رکود اظهار داشت: واحدهای تولیدی کشور در صنایع مختلف از جمله لوازم خانگی در حال فعالیت هستند. حالا اگر سوال شما در مورد کارخانه ارج باشد باید بگویم در حوزه لوازم خانگی واحدهای متنوعی با ظرفیت های مختلف فعالیت می کنند به عنوان نمونه در خود استان تهران یک واحد تولیدی وجود دارد که ظرفیت تولید خود را نسبت به سال گذشته دو برابر کرده است.

    وی با بیان این که تعطیلی برخی کارخانجات تولیدی به ترکیب سهامداران و یا عدم تنوع محصولات در سطح بازار ارتباط دارد، افزود: در مورد ارج اقدامات لازم انجام شده و به زودی با اصلاح ساختار این کارخانه اقدامات مناسبی انجام خواهد شد تا ظرفیت این واحد تولیدی همانند گذشته افزایش پیدا کرده و به تولید محصولات متنوع اقدام نماید.

    معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: در جذب سرمایه گذاری خارجی بعد از برجام اقدامات مناسبی انجام شده و امیدواریم با گسترش سرمایه گذاری ها وضعیت واحدهای تولیدی کشور بهبود پیدا کند.

    سرقینی: هیچ شرکت سیمانی ورشکست نشده است

    در ادامه این نشست خبری سرقینی معاونت امور معدنی وزارت صنعت با اعلام اینکه در حال حاضر هیچ شرکت سیمانی ورشکست نشده است، گفت: برخی از واحدهای تولیدی به خاطر کمبود تقاضا در سطح بازار با مشکلاتی روبرو هستند که خوشبختانه در جلسه هفته گذشته ای که با معاون اول و وزیر صنعت برگزار شده بود راهکارهای رفع مشکلات این حوزه نیز مورد بررسی قرار گرفت به عنوان مثال در اولین قدم یک قرارداد 5 میلیون تنی با انجمن صنفی سیمان و وزارت راه و شهرسازی به امضا رسیده است.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو