عصر خودرو

شرکت نرم افزاری آلمانی ۲ موافقتنامه با ایران امضا کرد

عصر بازار- شرکت نرم افزاری سافت ویر ای جی آلمان برنامه های استراتژیک خود برای ورود به بازار ایران جهت بهره گیری از پتانسیل این کشور در تبدیل شدن به پرشتاب ترین بازار فن آوری اطلاعات منطقه در طی ۵ سال آینده را اعلام کرد.

شرکت نرم افزاری آلمانی ۲ موافقتنامه با ایران امضا کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، شرکت نرم افزاری سافت ویر ای جی آلمان برنامه های استراتژیک خود برای ورود به بازار ایران جهت بهره گیری از پتانسیل این کشور در تبدیل شدن به پرشتاب ترین بازار فن آوری اطلاعات منطقه در طی 5 سال آینده را اعلام کرد. تیمی از شرکت سافت ویر ای جی در سفر اخیر خود به تهران، موافقتنامه ای را با 2 شرکت ایرانی از جمله شرکت تی یو وی نورد امضا کرده است. شرکت تی یو وی نورد ایران از سال 1998مجموعه کاملی از سرویس ها در سطح جهانی از جمله رصد فنی، صدور گواهی و آموزش را ارائه می دهد.

    در حالی که منطقه خاورمیانه در حال مدرنیزه سازی و ارتقاء توانمندی های خود در زمینه فن آوری اطلاعات است، شرکت سافت ویر ای جی پیش بینی کرده که این منطقه شاهد رشد پایداری باشد. شرکت های منطقه ای علاقمند به پروژه توانمندسازی دیجیتال شرکت سافت ویر هستند که از ععناصر مختلف پلتفرم کسب و کار دیجیتال خود برای کسب سود و دستیابی به بهره وری استفاده می کند.
    در این راستا، شرکت سافت ویر ای جی قصد دارد فعالیت اقتصادی خود را در اقتصاد 420 میلیارد دلاری ایران از طریق جدیدترین همکاری های خود ارتقا بخشد و به ایجاد یک شبکه عرضه رسمی کمک نماید. ایران که بعد از لغو تحریم ها، درهای خود را برای حضور شرکت های خارجی بازد کرده، فرصت های نامحدودی برای شرت های فعال در زمینه فن آوری اطلاعات دارد.
    رکس نیته، مدیر شرکت سافت ویر ای جی در منطقه حاشیه خلیج فارس گفت: «قبل از وضع تحریم های سازمان ملل در سال 2006، شرکت سافت ویر ای جی تاریخچه موفقی در ارائه گواهی های نرم افزاری به بانک ها، شرکت های پتروشیمی و سازمان های دولتی در ایران داشته است. بعد از لغو تحریم ها ما قصد داریم با با شرکای توانمندی که می توانند به ما در شروع کارمان در ایران کمک کنند همکاری نماییم. ما اطمینان داریم که قراردادهای شراکت فعلی ما بسیار به نفع سافت ویر ای جی خواهد بود و ما را در بازار ایران در موقعیتی قوی تر نسبت به قبل قرار خواهد داد.»

    برچسب ها