عصر خودرو

یک کارشناس مطرح کرد؛

رشد حجم تقاضا برای محصولات پتروشیمی

عصر بازار: معاملات محصولات پتروشیمی در هفته ای که گذشت با افزایش حجم خرید ها نسبت به هفته های گذشته روبه رو بود.

رشد حجم تقاضا برای محصولات پتروشیمی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، هفته گذشته اکثر محصولات پتروشیمی با اقبال از سوی معامله گران مواجه شده و حجم خریدهای انجام شده مورد توجه بود.

    در هفته ای که گذشته بیش از هر کالایی،«ایکس تری» از اقبال خوبی برخوردار بود، به طوری عرضه 2 هزارتنی این امیرکبیر و شازند در مجموع 27 هزارتن تقاضا داشت که به گفته فعالان بازار لزوم عرضه هر چه بیشتر این محصول در بورس کالا احساس می شود.

    همچنین CRP100 جم هم 506 تن عرضه داشت که با تقاضای 6 هزارتنی مواجه شد. علی حیدری، کارشناس بازار پتروشیمی در این باره به «پایگاه خبری بورس کالای ایران» گفت: تولید این کالا در پتروشیمی جم متوقف شده از این رو عطش بازار برای خرید آن افزایش یافته است.

    این کارشناس بازار پتروشیمی با تاکید بر لزوم عرضه بیشتر محصولات در بورس کالا خاطر نشان کرد: پلی اتیلن سنگین بادی BL3 جم هم در هفته ای که گذشت از استقبال خوبی برخوردار بود، به طوری که با رقابت خریداری شد.

    بنابراین گزارش، همچنین در هفته ای که گذشته پلی اتیلن های سبک فیلم 0075 و 020 بندرامام هم توسط کارگزاران با رقابت خریداری شدند و پلی اتیلن سبک خطی 209 امیرکبیر نیز مورد توجه بازاریان قرار داشت.

    برچسب ها