عصر خودرو

در راستای گسترش مدل مفهومی نقش آفرینی بانکها در اقتصادمقاومتی

تنوع‌بخشی به سبد محصولات در طرح‌حاتم بانک انصار

عصر بازار- در راستای گسترش دامنه فعالیت‌های مربوط به طرح‌حاتم؛ تنوع‌بخشی به سبدمحصولات و افزایش شرکت‌های تولیدکننده کالاهای ایرانی که به منظور بهره‌مندی هرچه بیشتر مشتریان ومتقاضیان از امکانات این طرح صورت می‌گیرد، معاونت اعتبارات بانک‌انصار با چند شرکت ایرانی تولیدکننده کالاهای لوازم خانگی دیگر نیز تفاهمنامه امضاء کرد.

تنوع‌بخشی به سبد محصولات در طرح‌حاتم بانک انصار
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، معاونت‌اعتبارات بانک‌انصار در راستای توسعه فعالیت‌های مربوط به طرح‌حاتم(حمایت‌ازتولیدملی) به امضای تفاهمنامه باشرکت‌های‌سینجرگاز، ناب‌استیل و فرش‌ستاره‌طلایی(پاتریس)،پارس خزر،پاکشوماوگرند مبادرت ورزید، تا از این پس متقاضیان استفاده از تسهیلات این طرح، بتوانند کالاهای خانگی و مصرفی خود را از این شرکت های ایرانی نیز تأمین کنند.شایان ذکر است که قبلاًشرکتهای اسنوا،دونارخزر،فرش مهستان،کمجا چوب وبهار نارنج در این طرح شرکت کرده بودند.

    براساس این گزارش، در طرح‌حاتم به هر متقاضی مبلغ 100میلیون ریال تسهیلات با نرخ 15درصد و به منظور خرید کالاهای ایرانی واگذار می‌شود و این طرح از اردیبهشت ماه سالجاری در سراسر کشور به مورد اجراگذاشته شده و بیش از 650 فروشگاه طرف قرارداد درقالب عقد مرابحه این کالاها را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهند. ضمناً نحوه، شرایط و مراحل برخورداری از این تسهیلات در تارنمای  hatam.ansarbank.com  درج شده است.

    شایان ذکراست که طرح حاتم، در راستای اجرایی شدن مدل مفهومی نقش آفرینی بانکها در اقتصادمقاومتی تدوین شده و هدف آن استحکام پایه‌های صنایع داخلی و تقویت تولید داخلی است که براساس سیاست افزایش قدرت خرید مردم و حمایت از صنایع داخلی با سرمایه های ایرانی به مورد اجراگذاشته شده است.

    برچسب ها