عصر خودرو

استقبال نماینده ارشد جمهوری‌خواهان از تصمیم کارگروه اقدام مالی علیه ایران

عصر بازار- رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا از باقی‌ ماندن نام ایران در فهرست کشورهای پرخطر در زمینه اقتصاد بین‌المللی استقبال کرد.

استقبال نماینده ارشد جمهوری‌خواهان از تصمیم کارگروه اقدام مالی علیه ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، اد رویس رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا با انتشار بیانیه‌ای که در پایگاه اینترنتی کمیته روابط خارجی قرار گرفته است، از اقدام کار گروه اقدام مالی علیه ایران استقبال کرد.

    کار گروه اقدام مالی که یک سازمان بین‌اللملی در خصوص تعیین استانداردهای پولشویی و مبارزه با تامین مالی تروریسم است، روز جمعه در اقدامی خصمانه علیه کشورمان اعلام کرد که ایران هم‌چنان یک خطر برای حمایت مالی تروریسم و تهدیدی علیه نظام اقتصاد بین‌المللی به شمار می‌آید.

    اد رویس در بیانیه خود آورده است: تصمیم کار گروه اقدام مالی، تذکری تامل برانگیز است که نشان می‌دهد ایران هم‌چنان یک کشور حامی تروریسم و تهدیدی علیه اقتصاد آمریکا و جهان است. بنابراین تفکر رئیس‌جمهور اوباما و وزیر کری مبنی بر آن‌که ایران برای کار اقتصادی باز است، کاملا خارج از دنیای واقعی است.

    وی در ادامه اظهارات خصمانه خود با تکرار ادعاهای بی‌اساس غرب و آمریکا علیه عملکرد کشورمان در منطقه و حمایت ایران از گروه‌هایی که آنها را تروریسم می‌خواند، گفت که تصمیم کار گروه اقدام مالی کاملا درست است و بانک‌ها باید برای حفظ نظام مالی بین‌المللی به این مساله توجه داشته باشند.

     ادعاهای بی‌اساس و ساختگی مقامات آمریکایی در حالی مطرح می‌شود که آمریکا و غرب به علاوه متحدان عرب آنها در منطقه همواره تلاش کرده‌اند تا توجه جامعه بین‌الملل را نسبت به این حقیقت منحرف کنند که سیاست‌های مداخله‌جویانه آمریکا و حمایت‌های مالی و فکری کشورهایی هم‌چون عربستان در منطقه دلیل اصلی ایجاد و توسعه گروه‌های تروریستی در منطقه و جهان است. در همین حال این ایران است که در منطقه به سختی و به طور جدی با تروریسم مقابله می‌کند.

    برچسب ها