عصر خودرو

مدیرعامل شرکت توسعه نوآوری شهر تهران تصریح کرد:

نقش مثبت پیشخوان‌های شهرنت در اشتغال‌زایی

عصر بازار- مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر با اشاره به خدمات پیشخوان‌های شهرنت گفت: علاوه بر خدماتی که پیشخوان‌های شهرنت به عموم شهروندان ارائه می‌دهند، نقش مهمی نیز در اشتغال‌زایی برای نیروی کار داشته‌اند.

نقش مثبت پیشخوان‌های شهرنت در اشتغال‌زایی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، مهندس مسیح قائمیان با اشاره به میزان اشتغال‌زایی با راه‌اندازی پیشخوان‌های شهرنت، گفت: در حال حاضر، 499نفر در این پیشخوان‌ها مشغول به فعالیت هستند که بنابر برنامه عملیاتی با افزایش تعداد پیشخوان‌ها به ویژه در شهرستان‌ها، تعداد راهبران به هزار نفر افزایش خواهد یافت. به گفته وی، برای هر شیفت در پیشخوان‌های شهرنت یک نفر راهبر در نظر گرفته شده است و با توجه به شیفت‌های هر پیشخوان، این تعداد، بین یک تا سه نفر متغیر است.

    مسیح قائمیان با بیان این ‌که جانمایی پیشخوان‌های شهرنت توسط کمیته مکان‌یابی بررسی می‌شود، اظهار کرد: پس از بررسی موارد بر اساس استانداردهای این کمیته‌، با مسئولان شهرداری هر استان که پیشخوان در آن شهر نصب می‌شود، توافق می‌شود تا بررسی‌های لازم را در خصوص موارد مختلفی همچون سد معبر، عدم داشتن معارض، وضعیت انشعابات آب، برق، گاز و .. ، صورت گرفته و مجوز لازم از مسئولان مربوطه دریافت می‌شود.

    قائمیان با بیان این ‌که پیشخوان‌های شهرنت، هم اکنون به عنوان یکی از المان‌های شهری به شمار می‌آید، افزود: طراحی پیشخوان‌ها به گونه‌ای صورت گرفته است که در مناطق نصب‌شده، به عنوان یکی از مبلمان‌های شهری و عاملی برای زیبایی بصری شهرها مطرح شود. وی با تاکید بر این‌که همه بررسی‌ها صورت می‌گیرد تا پیشخوان‌ها عاملی برای سدمعبر نباشند، تصریح کرد: نصب شهرنت‌ها به هیچ عنوان سلیقه‌ای نیست و قطعاً بعد از دریافت مجوز‌های لازم اقدام به راه‌اندازی آنها می‌شود.

    قائمیان با اشاره به ارائه خدمات 24ساعته در پیشخوان‌های شهرنت، گفت: تسهیل در ارائه خدمات بانکی در این پیشخوان‌ها به طور شبانه‌روزی از مزایای آن است و خدمات این پیشخوان‌ها در ایام نوروز امسال موجب کسب رضایت 95درصدی مردم در سراسر کشور شد.

    مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر، افزود: راه‌اندازی پیشخوان‌های شهرنت و دستگاه صراف الکترونیک در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که برای نخستین بار در مجموعه شهر آفتاب برگزار شد، با ارائه خدمات مناسب به مراجعه‌کنندگان بار دیگر رضایتی 97درصدی را در میان مردم ایجاد کرد.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو