عصر خودرو

در سال مالی ۹۴ رخ داد؛

تحقق ۴۴ ریال سود به ازای هر سهم عمران و توسعه شاهد

عصر بازار- شرکت عمران و توسعه شاهد در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۴، مبلغ ۴۴ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

تحقق ۴۴ ریال سود به ازای هر سهم عمران و توسعه شاهد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت عمران و توسعه شاهد صورت های مالی یکساله منتهی به پایان سال مالی 94 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش، "ثعمرا" در سال گذشته و با سرمایه یک هزار و 300 میلیارد ریال، مبلغ 242 میلیارد و 770 میلیون ریال درآمد عملیاتی داشت. از درآمد این شرکت بهای تمام ‌شده درآمدهای عملیاتی کسر شد و سود ناخالص دوره به مبلغ 118 میلیارد و 636 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره نیز هزینه های فروش، اداری و عمومی کسر و با اضافه شدن درآمدهای عملیاتی به آن سود عملیاتی برابر 78 میلیارد و 112 میلیون ریال بدست آمد.

    از سود عملیاتی دوره نیز هزینه های مالی و مالیات کسر و درآمدهای غیر عملیاتی به آن اضافه شد و سود خالص دوره بالغ بر 57 میلیارد و 549 میلیون ریال محاسبه شد و بر این اساس مبلغ 96 ریال سود به ازای هر سهم محقق شد.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 139 میلیارد و 833 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

    برچسب ها