عصر خودرو

امروز در بورس کالا رقم خورد؛

معاملات داغ فولاد خوزستان در تالار صنعتی

عصر بازار: تالار صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز شاهد دادوستد ۱۲۴ هزار و ۵۰۰ تن تختال C شرکت فولاد خوزستان به ارزش حدود ۱۵۰۰ میلیارد ریال در قالب قراردادهای سلف و نقد بود.

معاملات داغ فولاد خوزستان در تالار صنعتی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، شرکت فولاد خوزستان، 123 هزار تن تختال C را به قیمت 12 هزار و 20 ریال و به صورت سلف معامله کرد. این شرکت همچنین، 1500 تن تختال C را به قیمت 13 هزار و 500 ریال و به صورت نقد به فروش رساند. گروه آلومینیوم نیز شاهد معامله 1500 تن شمش هزارپوندی 99.75 مجتمع آلومینیوم هرمزگان (هرمزال) و 800 تن بیلت 6063-7 شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) بود.

    شایان ذکر است، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، 2220 تن شکرسفید کارخانه های قند شیرین، قند فریمان، قند تربت جام و قند نیشابور مورد معامله قرار گرفت.

    شایان ذکر است، در روز چهارشنبه 21 مردادماه، حدود 25 هزار تن انواع مواد پلیمری در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی معامله شد؛ مهمترین معاملات این گروه کالایی شامل استایرن بوتادین رابر، ABS، انواع پلی اتیلن ، پلی پروپیلن و PVC است. علاوه بر این، 30 هزار و 100 تن وکیوم باتوم ، 8 هزار تن لوب کات سنگین و 5491 تن انواع قیر مورد دادوستد قرار گرفت.

    گفتنی است، 8 هزار و 422 تن انواع قیر شرکت های انرژی تجارت سام، مهندسی قیر و آسفالت غرب، نگین فخر آذربایجان، اصفهان قیر و نگین گام پارس در تالار صادراتی به فروش رسید.

    براساس این گزارش، در این روز و در مجموع، حدود 210 هزار تن انواع کالا با ارزش بیش از 3 هزار و 115 میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد معامله قرار گرفت.

    برچسب ها